arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

پس از هشدار برای زمستان سخت؛ آماده‌باش کامل هلال احمر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از آماده‌باش کامل برای اجرای طرح زمستانه خبر داد و گفت: نیروهای امدادی با به‌کارگیری خودروهای امدادی‏، پوشش حوادث و سوانح احتمالی را انجام خواهند داد.

ناصر چرخساز درباره نامه ستاد مدیریت بحران به تمام سازمان‌های مسئول، درباره احتمال وقوع زمستان بسیار سرد، رخداد النینو و سیل شدید در کشور اظهار کرد: اطلاعیه ستاد مدیریت بحران به تمامی ارگان‌های ذی‌ربط از جمله سازمان امداد و نجات هلال احمر ارسال شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که براساس این اطلاعیه، سازمان امداد و نجات تمامی نهادهای استانی را در آماده باش کامل قرار داده است، گفت: سازمان همیشه در آماده باش کامل است تا در زمان بحران بتواند وضعیت را مدیریت کند؛ چرا که بحران و حادثه هیچ گاه خبر نمی‌دهد.

رئیس سازمان امداد و مجات هلال احمر در ادامه با اشاره به این موضوع که در طرح زمستانه همزمان با وزارت راه، پلیس، اورژانس جلساتی برگزار می‌شود، گفت: نیروهای امدادی با بکارگیری دستگاه خودروی امدادی‏، پوشش حوادث و سوانح احتمالی را انجام خواهند داد.

چرخساز در خاتمه با بیان این مطلب که ارسال چنین نامه‌ها و هشدارهایی به طور روتین همه ساله انجام می‌شود گفت: نیروهای سازمان با در نظر گرفتن تدابیر لازم‏، آمادگی اسکان و تغذیه اضطراری در زمان حادثه را دارند و طرح امداد و نجات زمستانه اول دی ماه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

منبع: میزان

گفتنی است سازمان مدیریت بحران در اطلاعیه‌ای به تمام سازمان‌های مسئول در خصوص زمستان بسایر سرد و وقوع سیل شدید هشدار داده است.
نظرات بینندگان