arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

صدای ماندگار ورزش ایران جراحی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود اسکویی گوینده رادیو ورزش که امروز اعلام شد از بیمارستان مرخص شده است توضیح داد که به دلیل مشکلات گوارشی باید امروز در بیمارستان بماند و فردا جراحی کند.

مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو ورزش که روز گذشته ۲۷ مهر ماه به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شد با اشاره به روند درمانی و آزمایش های خودگفت: صبح امروز ۲۸ مهر ماه قرار بود از بیمارستان مرخص شوم و بعد از ایام تاسوعا و عاشورا بازگردم اما پزشکان مجددا اعلام کردند که با توجه به آزمایش های انجام شده، نمی توانم از بیمارستان خارج شوم.

وی ادامه داد: هم اکنون حال من بهتر است اما با توجه به نتایجی که آزمایش ها نشان داده است عارضه گوارشی ام به دلیل وجود یک سنگ بدتر می شود و این سنگ می تواند دردها و مشکلاتی را دربرداشته باشد.

به گفته اسکویی، پزشکان بیان کرده بودند که او می توانسته این سنگ را با دارو رد کند اما بعدا اجازه مرخصی به او نداده اند و اسکویی دوباره بستری شده است.

این گوینده پیشکسوت رادیو ورزش در پایان با اشاره به جراحی پیش رو توضیح داد: امروز باید در بیمارستان باشم و فردا چهارشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ جراحی خواهم داشت. این مسایل ممکن است برای دیگران هم پیش بیاید و من از همه آنها که از دیروز نگران من بودند، ممنون هستم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان