arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

دایی: 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم!

سرمربی صبای قم امیدوار است با وجود غائبانی که دارند فولاد را شکست دهند و چند رتبه در جدول بالا بیایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی در نشست خبری پیش از با فولاد در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد و اشاره‌ای هم به اتفاقات بازی با پرسپولیس داشت.

به فکر 3 امتیاز هستیم

بازی فردا یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مسابقاتمان است که باید دقت کنیم حداکثر امتیاز را به دست آوریم. کاری به رده دایی: 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم!تیم فولاد در جدول نداریم. به نظر من فولاد نباید این رتبه را در جدول داشته باشد. مطمئنا بازی سختی داریم. فولاد برای گرفتن امتیاز می آید ولی ما نباید چیزی از دست دهیم تا روند خوبمان را با گرفتن سه امتیاز ادامه دهیم. بازیکنان ما توانایی انجام این کار را دارند. سعی داریم با گرفتن سه امتیاز خوب خود را به تیم های بالای جدول اضافه کنیم.

غیبت چند بازیکن خوب صبا

متاسفانه دو، سه نفر از بهترین های تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. بیک‌زاده و فراهانی مصدوم هستند و دهنوی محروم است ولی نفرات خوبی داریم تا جایگزین آنها شوند. می دانیم دست ما از لحاظ بازیکن بسته است اما سعی داریم با همین نفرات بازی با فولاد را با یک نتیجه خوب به اتمام رسانیم تا با خیال راحت به استقبال دیگر مسابقات برویم. ماچادو متاسفانه دستش شکسته اما خودش دوست دارد بازی کند. با ما تمرین کرده و نشان می‌دهد حرفه‌ای است. او می‌تواند الگوی مناسبی برای تمام فوتبالیست‌ها باشد چرا که می‌داند تیمش غائبان زیادی دارد و می‌خواهد صبا را کمک کند.

باشگاه باید برای جذب تماشاگر کار کند

من به تنهایی برای حضور تماشاگر نمی‌توانم انجام دهم و باشگاه باید در این زمینه برنامه‌هایی داشته باشد. امشب در مراسم عزاداری شرکت می‌کنم اما قصد ندارم از اینگونه مراسم‌ها برای حضور تماشاگر سوء استفاده کنم. هیچوقت این کارها را نکرده و نخواهم کرد. باید تکلیف باشگاه به طور کامل مشخص شود و بعد در مورد دیگر مسائل از جمله جذب تماشاگر فعالیت داشت. مردم قم گوشه‌ای از حمایت صبا را در بازی با سپاهان نشان دادند و امیدواریم در ادامه فصل نیز آنها حضور پر رنگی در ورزشگاه داشته باشند. مطمئنا با حضور هواداران توانستیم سپاهان را شکست دهیم و می‌خواهیم دوباره از تیم حمایت کنند تا ما هم با ارائه یک بازی خوب حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

باید 10 گل از پرسپولیس می‌خوردیم؟

هر حرفی که حق باشد می‌زنم. راجع به چیزهایی که در صفحات مجازی نوشته می‌شود و کسانی که کورکورانه تیمی را دوست دارند چیزی نمی‌گویم. من همیشه سعی کردم در هر تیمی هستم با تمام عرق، عشق و علاقه در آنجا کار کنم و شنیدم که شعار بی‌غیرت را به خاطر بازی با پرسپولیس به من دادند. فکر می‌کنم پرسپولیس باید 10 گل می‌زد تا با غیرت می‌شدیم. ما با غیرت بودیم که با آن شرایط فوتبال را به خوبی بازی کردیم.

شاید در فوتبال نبودیم...

هر کس فوتبال بفهمد خطاهای بازی ما و پرسپولیس را می‌تواند تشخیص دهد. بنگستون در بازی گذشته توپ را با دست زد؛ به داور کنار زمین این مسئله را گفتم اما او گفت در قانون جدید این صحنه ها را کارت نمی‌دهند. شاید ما در فوتبال نبودیم و این قوانین را نمی‌دانیم. مگر می‌شود در فوتبال آبشار زد و کارت زرد نگرفت؟ از آقای مرادی پرسیدم که او گفت چنین قانونی نداریم. خیلی حرف‌ها را می‌شود زد. در آینده خیلی چیزها مشخص می‌شود. ما هم اشتباه داشتیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری در بازی با پرسپولیس بزنیم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد. امیدواریم در بازی با فولاد اشتباهات را به حداقل برسانیم و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

دهنوی نباید در خانه‌اش می‌ماند

همراه تیم آمدن بازیکنان محروم هم لازم است. دهنوی چون در بازی قبل اخراج شد باید در خانه بماند و روز قبل بازی که محروم است تمرین نکند؟ ما هفته آینده بازی حساسی داریم و لازم بود او همراه ما به قم می آمد. بازیکن محروم نباید در خانه بماند و استراحت کند. چون او مقابل فولاد محروم است باید فشار بیشتری بیاورد تا آمادگی‌اش را حفظ کند.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان