arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

تردد در مسیر چالوس - کرج عادی و روان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت که هم اکنون ترافیک در جاده کندوان ( چالوس - کرج ) عادی و روان است .

رضا کاوه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی که سبب افزیش تردد خودرو در این مسیر در 24 ساعت گذشته شده بود ، هم وضعیت جاده عادی شده و تردد وسایل نقلیه به صورت روان در آن جریان دارد.

وی با اشاره به افزایش ترافیک در جاده کندوان در آخرین روزهای دهه اول محرم ، از رانندگان خواست علاوه برهمراه داشتن تجهیزات کامل ، با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلویی حرکت کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت در این مسیر ، تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 17 و 30 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه سوم آبان از 15 کیلومتری مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی افزود : اداره راه و شهرسازی چالوس با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهداری علاوه بر انجام کارهای لازم برای تردد روان تر خودروها در منطقه ،نیروها و امکاناتش را به حال آماده باش کامل در آورده است تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه هم اعلام کرد هم اکنون وضعیت هوا در بخش هایی از مسیر جاده کندوان ابری و دمای هوا 11 درجه سانتی گراد بالای صفر است که از عصر امروز احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کرمعلی اسدی هوای غرب مازندران را را برای تاسوعا و عاشورای حسینی صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد و گفت که در روز عاشورا هوای منطقه به صورت نسبی افزایش می یابد .
نظرات بینندگان