arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

استقبال جالب از حقیقی در لیورپول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا حقیقی و روبین کازان ساعت 14 به وقت محلی، وارد انگلیس شدند. تیم کازان قرار است در رقابت های یورو لیگ امروز در بندر لیورپول مهیمان قرمزها باشد.

 علیرضا حقیقی هم به عنوان دروازه بان دوم تیمش، در این مسابقه کازان را همراهی می کند. روبین امسال در رقابت های لیگ روسیه عملکرد بسیار بدی داشته و جزو تیم های ناموفق بوده است. این تیم در یورو لیگ هم عملکرد خوبی نداشته و در دو مسابقه خود یک شکست و یک مساوی به دست آورده. روبین در حال حاضر تیم قعرنشین گروه b است؛ گروهی که تیم سیون سوئیس، لیورپول انگلیس و بوردو فرانسه را هم در خود جای داده است.

تیم کازان شانس زیادی برای برنده شدن مقابل شاگردان کلوپ ندارد که به تازگی انگیزه زیادی گرفته اند. اما دیروز در زمان ورود این تیم به شهر لیورپول اتفاق جالبی افتاد. تعدادی از ایرانیان مقیم لیورپول و منچستر که به دروازه بان تیم ملی علاقمند هستند، برای اینکه او احساس تنهایی نکند، روز گذشته در فرودگاه به استقبالش رفتند. این مسئله باعث تعجب بازیکنان و مسئولان تیم کازان شد چراکه هیچکس به استقبال آنها نیامده بود و تنها ایرانی ها از دروازه بان ملی پوششان استقبال کردند. حقیقی روزهای پرفشاری را در ایران سپری کرد و طرفدارانی که دیروز به استقبالش رفته بودند او را تشویق کردند.

نظرات بینندگان