arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

تیم نوری سرانجام پیروز شد/فرصت بازی به شجاعی نرسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم محمد نوری سرانجام بعد از شش هفته طعم پیروزی در لیگ ستارگان قطر را چشید و با نتیجه دو بر یک برابر الخریطیات به پیروزی رسید اما تیم مسعود شجاعی در شبی که این ستاره ایرانی را در ترکیب خود نداشت با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از سایت الکاس قطر، هفته ششم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. در دیدار نخست الوکره در ورزشگاه خانگی خود از الغرافه پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک الوکره به پایان رسید تا دومین شکست پیاپی الغرافه رقم خورد.

مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان نرفت و نیمکت نشین بود. او در دیدار قبلی الغرافه در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت اما به خاطر عملکرد بدی که داشت تعویض شد و سرمربی برزیلی الغرافه در این دیدار ترجیح داد که از این بازیکن استفاده نکند.

الغرافه با این شکست 9 امتیازی باقی ماند و در همان رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده المسیمیر به مصاف الخریطیات رفت و سرانجام نخستین پیروزی فصل خود را به دست آورد. المسیمیر که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد موفق شد از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

المسیمیر در 5 دیدار قبلی خود بازی را واگذار کرده بود و در نهایت توانست سه امتیاز حساس را به دست آورده تا موقتا از قعر جدول رده بندی جدا شود و دو پله صعود کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان