arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

نشست عجیب بازیکنان سایپا با مدیرعامل این باشگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیکنان تیم فوتبال سایپا نشستی با بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه داشتند و در این نشست در مورد مسائل تیم با مدیرعامل باشگاه صحبت کردند. در حالی که رضایی انتظار داشت بازیکنان تیم فوتبال از کادر فنی این تیم انتقاد و گلایه کنند، اما در این نشست بازیکنان از خود مدیرعامل انتقاد کرده و مصاحبه‌های پی در پی او را با رسانه‌ها یکی از عوامل چالش‌برانگیز تیم فوتبال دانستند.

برخی از بازیکنان نیز با اشاره به وضعیت مالی باشگاه در فصل گذشته عنوان کردند: فصل قبل با اینکه باشگاه مشکلات مالی بیشتری داشت اما بازیکنان تا این مقطع از فصل پول بیشتری دریافت کرده بودند.

برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند هیأت مدیره باشگاه سایپا تشکیل جلسه داده و حتی پیشنهاد سرمربی‌گری به جواد نکونام را داده‌اند بازیکنی که کارت مربی‌گری هم ندارد. با این حال شب گذشته هیأت مدیره باشگاه سایپا هیچ جلسه‌ای نداشته و فقط نشست مدیرعامل با بازیکنان بدون حضور کادر فنی برگزار شده است.

تیم فوتبال سایپا تا پایان هفته نهم 13 امتیاز دارد و تا صدر جدول فقط 5 امتیاز فاصله دارد با این حال مدیرعامل باشگاه سایپا با ابراز نارضایتی از نتایج تیم در رسانه‌ها خواستار پاسخگویی جلالی سرمربی تیم فوتبال شده بود.

منبع: میزان

نظرات بینندگان