arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

تمسخر ادعای نتانیاهو درباره هولوکاست توسط اتحادیه عرب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از القدس العربی، «احمد بن حلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب گفت: اظهارات بنیامین نتانیاهو و ادعای وی مبنی بر اینکه فلسطینی ها مسئول هولوکاست هستند، بی ارزش و مایه طنز و اهانت به قربانیان نازیسم است.

وی در بیانیه ای افزود: اظهارات نتانیاهو، میزان حماقت و سردرگمی وی را نشان می دهد. تندروی نتانیاهو به حدی رسیده است که وی با هدف  تحریک علیه فلسطینیان، تاریخ را تحریف می کند.

بن حلی گفت که نتانیاهو از طریق مغلطه های آشکار و تحریک شهرک نشینان و همچنین ایجاد هرج و مرج بیشتر در منطقه از قطعنامه‌های شورای امنیت بویژه قطعنامه‌های مربوط به پایان دادن به اشغال اراضی فلسطین و  سرزمین های عربی از سوی اسرائیل فرار می‌کند.

نتانیاهو سه شنبه طی سخنانی در قدس اشغالی مدعی شد که ادولف هیتلر رهبر نازیسم نمی خواست که یهودیان را قتل عام کند بلکه می خواست آنها را اخراج کند اما حاج امین الحسینی مفتی قدس در آن زمان نزد هیتلر رفت و به وی گفت اگر یهودیان را طرد کنی به فلسطین خواهند آمد. بنا به ادعای نتانیاهو هیتلر از مفتی قدس سؤال کرد که پس با آنها چه کنم، مفتی قدس در پاسخ گفت آنها را بسوزان.

قدس و کرانه باختری و نوار غزه از 22 روز قبل شاهد انتفاضه سوم ملت فلسطین علیه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان در حق شهروندان فلسطینی و مقدسات مسلمانان بویژه مسجدالاقصی است.

شمار شهدای انتفاضه قدس طی 22 روز گذشته تا لحظه مخابره این خبر به 54 نفر رسید که 39 نفر آنها در کرانه باختری و قدس و 15 نفر دیگر نیز در نوار غزه بوده اند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
4
این یهودیان اسراییل چقدر احمق هستندکه به این ادم رای دادن که بشه نخست وزیر ..مثل ادم روبه مرگ که لحظات اخرعمر هزیون وپرت وپلامیگه.
نظرات بینندگان