arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

قطبی: به دليل مشكلات مالياتي نمي‌توانم به ايران بيايم؛ سعیدلو به قولش وفا نکرد

پس از زلزله مهيب و سونامي ويرانگر در ژاپن بسياري از رسانه‌ها نگران افشين قطبي سرمربي سابق تيم ملي بودند. قطبي يكي، دو روز دور از دسترس بود اما نهايتا سلامتي‌اش را اعلام كرد. حالا هم زندگي براي او مثل ديگر ژاپني‌ها در جريان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران امروز: پس از زلزله مهيب و سونامي ويرانگر در ژاپن بسياري از رسانه‌ها نگران افشين قطبي سرمربي سابق تيم ملي بودند. قطبي يكي، دو روز دور از دسترس بود اما نهايتا سلامتي‌اش را اعلام كرد. حالا هم زندگي براي او مثل ديگر ژاپني‌ها در جريان است.

آقاي قطبي، خبري از شما نيست، انگار فراموش كرده‌ايد كه زماني در ايران بوديد؟

مگر مي‌شود كسي كشورش را فراموش كند. همين الان كه با شما صحبت مي‌كنم دلم براي ايران پر مي‌كشد. خوشحالم كه بعد از مدت‌ها دارم با زبان مادري‌ام (فارسي) صحبت مي‌كنم.

شايد سوالي كه مي‌خواهم بپرسم ناراحتتان كند. خيلي‌ها شما را «سياه‌باز» دانستند و گفتند كه به خاطر همين زبان شيرينتان در ايران به همه جا رسيديد.

در ايران هم كه بودم از گوشه و كنار مي‌شنيدم. از اين متأثر مي‌شدم كه بعضي همكارانم هم اين‌طور در مورد من قضاوت مي‌كردند. نمي‌خواهم اسم ببرم اما بعضي از مربيان ايراني كه مخالف من بودند دائما به اطرافيان مي‌گفتند قطبي بار فني ندارد و با «سياه بازي» به اينجا رسيده است. يادتان هست در اردوي اتريش چقدر در ايران برايم حاشيه درست كردند؟!

نمي‌خواهيد جوابي به آنها بدهيد؟

من ياد گرفته‌ام جواب بدي را با بدي ندهم. فقط اين را مي‌گويم كه هر فردي به اندازه شخصيتش صحبت مي‌كند. ديگر برايم مهم نيست. بگذار هر چه مي‌خواهند بگويند.

بعضي از مربيان ايراني اصلا شما را به عنوان مربي ايراني نمي‌شناسند؟

شايد شناسنامه آنها از كشور ديگري است! شناسنامه من كه ايراني است.

با اين مسائل بايد خوشحال باشيد كه در ژاپن كار مي‌كنيد و در ايران نيستيد.

گفتم كه هيچ جا وطن آدم نمي‌شود اما اينجا راحتم و آن همه مخالف ندارم. از آن گذشته امكانات ژاپن در عرصه فوتبال خيلي كامل‌تر است و از اين شرايط رضايت دارم.

به دليل مشكل مالياتي نمي‌توانيد به ايران بياييد؟

بله، من هم مثل همه انسانها دلم براي وطنم،‌ مادر و پدرم،‌ دوستانم و... تنگ مي‌شود اما متأسفانه آقاي سعيدلو به قولي كه داد تاكنون وفا نكرده و به دليل مشكلات مالياتي نمي‌توانم به ايران بيايم.

انتقادي كه به شما مي‌شود اين است كه چرا بعد از جام ملت‌هاي آسيا براي خداحافظي با مردم ايران نيامديد.

مي‌دانم چه مي‌خواهي بگويي. مي‌خواهي بگويي ترسيدم و از اين حرفها. فقط اين را مي‌گويم كه اگر با تيم ملي قهرمان جام ملتها هم مي‌شدم وقت نداشتم به ايران بيايم. من با شيميزو قرارداد داشتم و بايد خيلي زود به ژاپن مي‌رفتم.

گويا سايت باشگاه شيميزو شما را مدير تيم معرفي كرده و سرمربي تيم فرد ديگري است؟!

اين هم حرف آنهايي است كه مي‌خواهند برايم حاشيه درست كنند. بگذار حرف‌هايشان را بزنند تا خالي شوند. اصلا بگذار بگويند من نظافتچي شيميزو هستم! من سرمربي تيم هستم و توضيح بيشتري لازم نيست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Norway
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
1
0
۳ میلیارد تومان گرفت و زد به چاک و مالیات هم نداد هیچ کاری هم برای تیم ملی‌ نکرد این چی‌ غیر از سیا‌ ه باز‌ی به روش قطبی...
نظرات بینندگان