arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

معظمی از معاونت برنامه‌ریزی رفت/ معاون جدید زنگنه منصوب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی منصور معظمی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است.

در متن حکم بیژن زنگنه، وزیر نفت به منصور معظمی آمده است: با ابراز تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند جناب عالی در مدت عهده داری سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری، ضمن موافقت با استعفای شما، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید.

از خداوند متعال برای آن جناب سلامت و موفقیت آرزو کرده و اطمینان دارد که در آینده نزدیک نیز صنعت نفت کماکان از خدمات جناب عالی بهره مند خواهد شد.

بیژن زنگنه با صدور حکمی معاون جدید خود را در امور برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری منصوب کرد.

وزیر نفت همچنین با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری خود منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به محمد مهدی رحمتی آمده است: با عنایت به تعهد، کاردانی و سوابق درازمدت جنابعالی در امور برنامه ریزی نفت و انرژی، بدینوسیله بعنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارتخانه منصوب می شوید.

انتظار دارد که در این مسئولیت با بهره گیری از تمام ظرفیت خود و همکاران محترم آن معاونت در مقطع کنونی برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی چه در تهیه برنامه ششم و چه در کسب آمادگیهای ضروری برای دوران پساتحریم گامهایی موثر بردارید.

اینجانب در همه شئون صنعت نفت و به ویژه در آن معاونت بر جوانگرایی و شایسته سالاری تاکید می کنم و لذا انتظار دارم که نسبت به فراهم کردن امکان رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و شایسته درون سازمان و بهره گیری مطلوب از ایشان در آن معاونت، به عنوان یک هدف توجه فرمایید.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسئلت می کنم.

محمد مهدی رحمتی متولد ١٣٣٥ یزد و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی موسسه عالی پژوهش و برنامه ریزی است.

وی از سال ١٣٧٠ تا ١٣٩٣ در سمتهای معاون نفت و گاز دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه، دبیر کمیته تدوین و برنامه ریزی نفت و گاز برنامه دوم، مدیرکل امور انرژی سازمان برنامه و بودجه، دبیر کمیته تدوین و برنامه ریزی انرژی و عضو ستاد برنامه سوم، معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه، معاون امورزیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو ستاد برنامه چهارم، معاون امور فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو ستاد برنامه پنجم، معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، معاون نظارت راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مشغول فعالیت بوده است.

محمد مهدی رحمتی که امروز حکمش را به عنوان معاون وزیر نفت دریافت کرده است، از سال ١٣٩٣ تاکنون نیز به عنوان مشاور بیژن زنگنه و رئیس هیئت مدیره شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مشغول فعالیت بوده و عضو ستاد برنامه ششم توسعه نیز هست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان