arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

اجرای مراسم عزاداری و سینه زنی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در سه ورزشگاه کشور به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)، مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار می شود. در هفته دهم از سری مسابقات لیگ برتر پانزدهم برنامه های فرهنگی ویژه ای با هماهنگی روابط عمومی و امورفرهنگی این سازمان در ورزشگاه های آزادی تهران، فولادشهر اصفهان و غدیر اهواز قبل بازی و بین دو نیمه به مناسبت ایام محرم، شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یاران با وفای آن حضرت و شهادت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری، سینه زنی، مداحی و مدیحه سرایی از سوی مداحان اهل بیت اجرا می شود.

همچنین با همکاری کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در بازی بین تیم های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی با حضور و همکاری هفت هزار تماشاگر طرح موزاییک با نام مبارک یا امام حسین(ع) و یا امام سجاد (ع) بر روی سکو های رو برروی جایگاه طبقه اول ورزشگاه آزادی اجرا می شود.

فردا ( دوشنبه) در سه دیدار هفته دهم لیگ، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان و سپاهان اصفهان در فولادشهر به مصاف استقلال می رود. استقلال خوزستان و استقلال اهواز نیز شهرآورد اهواز را در ورزشگاه غدیر این شهر برگزار می کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان