arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۵۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

واکنش مشایی به فیلم "ظهور نزدیک است"

رئیس​دفتر رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا سازندگان این فیلم در نوروز با شما دیدار داشته​اند؟، گفت: من اصلا نمی​دانستم که این فیلم کارگردان دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس​دفتر رئیس جمهور انتساب سی​دی «ظهور نزدیک است» به خودش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از خبر؛ اسفندیار رحیم​مشایی که برای حضور در دوازدهمین مراسم سالگرد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی  به مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح آمده بود، در پاسخ به سوالی و در واکنش به گمانه زنی​های رسانه​ها در خصوص تغییرات اخیر در دفتر ریاست جمهوری و نصب بقایی به عنوان معاون اجرایی و سرپرست دفتر رئیس​جمهور گفت: این تغییرات از ابتدا قرار بود انجام شود و دیگر نیازی به گمانه زنی ندارد.

وی ارتباط این مساله به انتخابات آتی ریاست جمهوری را رد کرد و گفت: اینها به هم چه ربطی دارد؟ مگر الان زمان انتخابات است؟ اگر شما این سوال را سه یا چهارماه قبل از انتخابات می​پرسیدید ممکن بود وجه منطقی داشته باشد. اما اینکه دو سال قبل از انتخابات چنین سوالی می​پرسید، وجه منطقی ندارد.

مشایی در پاسخ به سوال دیگری، مبنی بر اینکه دلیل جابجایی وی و بقایی در دفتر رئیس​جمهور چه بود؟، گفت: اصلا تغییراتی انجام نشده است. بارها من در مصاحبه​هایم گفته بودم که معاونت اجرایی حذف نشده است. این معاونت باید تاسیس می​شد. گفته بودم هنگامی که این معاونت تاسیس شود و مثل قبل فردی برای این جایگاه در نظر گرفته شود، کارهای نهاد ریاست جمهوری که شبیه معاونت اجرایی است، به این معاونت واگذار می​شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا خود شما به عنوان معاون اجرایی رئیس​جمهور انتخاب نشدید؟، گفت: چون حجم کار سنگین می​شد. من نیز تا کنون این مسئولیت را بر عهده داشتم ولی خیلی از کارها بود که می​بایست انجام می​شد. طبعا وقتی آقای رئیس​جمهور می​بیند فرد دیگری برای این کار آماده است، فرصتی جدید برای آن فرد ایجاد می​شود.

مشایی همچنین در مواجهه با شایعاتی مبنی بر انتساب انتشار سی​دی «ظهور نزدیک است» به خودش نیز اظهار داشت: خیلی​ها هر حرفی را که دلشان می​خواهد می زنند. من نیز خبر انتشار این سی​دی را شنیدم.

رئیس​دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هنوز این فیلم را ندیده، گفت: من تنها شنیده​ام که در این فیلم گفته شده است وقایعی در آخر الزمان اتفاق می​افتد. اما در خصوص این وقایع فقط می​دانم که بسیاری از چیزهایی که نقل شده، ممکن است درست نباشد. یا اگر برخی درست باشد، ممکن است اتفاق نیفتد و برخی ممکن است جعل باشد. برخی هم ممکن است درست باشد ولی حتمی الوقوع نباشد.

به گفته وی، راجع به این مسائل باید کارشناسان علم حدیث و روایت اظهار نظر کنند.

مشایی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید «احمدی​نژاد درباره مشابهت سازی یکی از شخصیت​های این فیلم به خودش موضع گیری کرده است یا نه؟» گفت: من تا کنون چیزی در این خصوص نشنیده​ام، مگر شما چیزی شنیده​اید؟ به بنده که چیزی نگفته​اند. اصلا منتشر کنندگان و سازندگان این فیلم که مشخصند، چرا از من سوال می​کنید؟

رئیس​دفتر رئیس جمهور  در پاسخ به اینکه آیا سازندگان این فیلم در نوروز با شما دیدار داشته​اند؟، گفت: من اصلا نمی​دانستم که این فیلم کارگردان دارد.

وی خندید و ادامه داد: من اصلا از ساختن چنین فیلمی اطلاعی نداشته و نمی​دانم که تهیه کنندگان آن چه کسانی هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
5
5
اظهارنظر مشائی روببینید:"آره بعضی حرفها زده شده که بعضی هاش درسته بعضی هاش غلطه. بعضی هاش ممکنه اتفاق بیفته بعضی هاش ممکنه اتفاق نیفته. بعضی هاش ممکنه جعل باشه بعضی هاش ممکنه جعل نباشه. و....
ما رو ....فرض کردی یا....(لا اله الا الله). شیطونه می گه...(لا اله الا الله).
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
شیطونه می گه چی؟؟؟؟
چرا چون از مشایی یدت میاد در موردش اینطوری قضاوت میکنی؟؟
چرا چون بقیه میگن مشایی بده شما هم عین اونا میگی بده!!!!
اصلا تا حالا مطالب قبلی مشایی رو دیدی؟؟
یا چون چند تن از نمایندگان و... باهاش مخالفن شما هم مخالفی؟(اون 3نقطه مال خودم بود سانسور نشده خودم سانسور کردم میدونید کی ها رو میگم)
عزیز جان فهمیدن حرفهای مشایی به نظر من یه کمی دقت میخواد اگه دقت نکنی به برداشت انحرافی میرسی..
همین انحراف باعث شد به ایشان انگ مدیر پرژه اسلام ایرانی بزنن و اگر مه منظورش چیزه دیگه ای بود.
اما خب از کسانی که توو دانشگاه تحصیل نمیکنن و جای دیگه دانشگاه اوناست!!چه انتظار داری که بفهمن.
حامد
|
Netherlands
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
7
7
درود بر اسفندیار رحیم مشایی

افتخار میکنم در کشورم کسانی هستند که به عشق ایران خدمت میکنند و ایران براشون مهمه و یک تنه در برابر این همه داد و بیداد ایستاده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
یک تنه در برابر داد و بیداد ایستاده اما از اونطرف دستش با بعضی آقایون توی یک کاسه است. تا کی ساده لوحی؟ مگه وعده وعید های احمدی نژاد یادتون رفته. به کدامشون عمل کرد؟
آشنا
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
1
1
خوب حالا وقت اینه که همه بگیم ((کی کی بود من نبودم )) اگه روحانیت سطح بالای حوزه نباشه معلوم نیست اینا به سر اسلام و ایران چی بیارن برای دو روز قدرت ظاهری
محمد
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
0
3
بالاخره ما نفهیمیدیم مشایی کیست
نه دوستانانشان قبول دارند .نه دشمنانشان ،اما هرکی که هست جدا از احمدی نژادنیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
3
امير فرشاد ابراهيمي بدبخت يک سي دي درست کرد ولی.....
حالا اينا اين جفنگيات رو ساخته اند ، سازنده ها هم مشخص اند اما با هيچکي برخورد نميشه. ديگه از موضوع امام زمان و ظهور که تو اين مملکت مقدس تر نداريم که.
در اينجور شرايط همينجوري دوزاريمون ميفته که جريان به کجا وصله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
2
1
درود بر اسفندیار رحیم مشایی
درود بر اسفندیار رحیم مشایی
درود بر اسفندیار رحیم مشایی
درود بر اسفندیار رحیم مشایی
درود بر اسفندیار رحیم مشایی
اش فدعم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
1
درود بر رحيم مشاعي كه مكتب ايراني ... نهاد
نظرات بینندگان