arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

مشایی: احمدی نژاد در مورد مستند"ظهور نزدیک است" چیزی به من نگفته است

رئيس دفتر رياست جمهوري با اشاره به فيلم مستند "ظهور بسيار نزديك است " گفت: من اين فيلم را نديده‌ام و فقط در مورد آن شنيده‌ام و اين مستند ربطي به من ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئيس دفتر رياست جمهوري با اشاره به فيلم مستند "ظهور بسيار نزديك است " گفت: من اين فيلم را نديده‌ام و فقط در مورد آن شنيده‌ام و اين مستند ربطي به من ندارد.

اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رياست جمهوري در حاشيه مراسم دوازدهمين سالگرد شهادت اميرسپهبد صياد شيرازي كه صبح امروز يكشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص تغيير نهاد رياست جمهوري و معاونت اجرايي گفت: از يك سال پيش قرار بود اين تغييرات صورت بگيرد و ربطي به تغييرات ديگر ندارد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر ارتباط انتصاب بقايي و تغييرات اخير با انتخابات گفت: اين تغييرات ربطي به انتخابات ندارد و مگر الان وقت انتخابات است؟ اگر انتخابات نزديك بود اين سؤال يك وجه منطقي داشت ولي الان خيلي با انتخابات فاصله داريم. معاونت اجرايي حذف نشده بود و بايد فردي منصوب مي‌شد و كار نهاد هم شبيه معاونت اجرايي بود و چون حجم كار سنگين است رئيس جمهور فردي كه آماده اين كار است را منصوب مي‌كند.

مشايي در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه برخي مستند ظهور بسيار نزديك است را به شما منصوب كرده‌اند گفت: خيلي‌ها خيلي حرف مي‌زنند ولي من اين فيلم را نديدم و فقط در مورد آن شنيده‌ام. شنيده‌ام كه گفته‌اند يك واقعيتي در آخر زمان اتفاق مي‌افتد ولي در مورد وقايع آخر زمان من آنقدر مي‌دانم كه خيلي چيزهايي كه نقل شده است ممكن است درست نباشد و ما در اين مورد از علما مطالبي شنيده‌ايم و يا مي‌دانيم برخي اتفاقات هم ممكن است درست باشد ولي حتما اتفاق نيفتد و راجع به اين موضوعات بايد كارشناسان حديث و روايت حرف بزنند.

رئيس دفتر رياست جمهوري ادامه داد: من موضع گيري احمدي نژاد در مورد اين مستند را نشنيده‌ام و ايشان راجع به اين فيلم به شخص من چيزي نگفته است.

مشايي در ادامه خاطرنشان كرد: من در رابطه با اين مستند نه با كسي صحبت كرده‌ام و نه ديداري داشته‌ام و اصلاً سازندگان آن را نمي‌شناسم.
نظرات بینندگان