arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

پلمپ سه کارخانه فرآورده های گوشتی در اردبیل

=
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پلمپ سه کارخانه تولید فرآورده‌های گوشتی در این استان خبر داد.


عبدالرسول ادیب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در پی بازرسی و نظارت از تولیدات این واحدها مشاهده شد که نوع محصول مغایر با مواد مصرفی اولیه آن است.
 
وی افزود: چنانچه در یکی از این واحدها ۱۲ محصول نهایی بررسی شد که هیچ یک منطبق با اطلاعات مندرج با مشخصات محصول بر روی برچسب آن نبود.
 
به گفته مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان از جمله یکی از محصولات عنوان شده بود که دارای ۴۰ درصد گوشت قرمز است در حالی که از استخوان و پوست مرغ استفاده شده و درصد گوشت قرمز آن صفر بود.
 
وی با بیان اینکه بهداشت استان بازرسی های مداوم از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی به عمل می آورد، یادآور شد: می توان به جرئت گفت که قوی ترین نیروهای نظارتی در استان فعال هستند.
 
ادیب سلامت مردم را اولویت اصلی معاونت غذا و دارو دانست و تاکید کرد: با این وجود به منظور جلوگیری از تخلفات انتظار می رود دستگاه های متولی دیگر نیز همکاری مطلوب داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: اینکه یک واحد متخلف با پرداخت جریمه دوباره آغاز به فعالیت کرده و تخلف خود را تکرار کند رویه صحیحی نیست و باید با افراد متخلف به جد برخورد شود.
 
مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این معاونت آماده دریافت نظرات مردمی است و در صورتی که شکایت و یا نظری انعکاس یابد مورد بررسی قرار می گیرد.
منبع: مهر
برچسب ها: گوشت قرمز ، اردبیل
نظرات بینندگان