arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

مظلومی: علاقه ای به تساوی بدون گل در شهرآورد ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرویز مظلومی پس از دیدار با سپاهان اصفهان که عصر امروز (دوشنبه) در فولاد شهر اصفهان برگزار شد و با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار کرد: برای تساوی به اصفهان نیامده بودیم زیرا مساوی به دردمان نمی خورد و علاقه نداشتیم پس از سه تساوی متوالی، قبل از شهرآورد نیز به تساوی دست یابیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت افزود: هدف مان رسیدن به پیروزی در این بازی بود و به همین خاطر روی نقاط قوت و ضعف سپاهان خوب کار کرده بودیم.

مظلومی گفت: در نیمه اول، خیلی زود به گل رسیدیم و بازیکنان مان عقب کشیدند در حالی که این خواست کادر فنی نبود و به دنبال بازی تهاجمی بودیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و چون می دانستیم سپاهان جلو می کشد، تغییراتی را انجام دادیم و بازیکنان سرعتی را وارد زمین کردیم و موفق شدیم دو گل دیگر بزنیم. حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما موقعیت های مان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: البته به تیم سپاهان هم خسته نباشید می گویم و آقای فرکی یکی از بهترین مربیان ایران محسوب می شود. از نوع برخوردها اصفهانی ها بسیار متاسف هستم چراکه این طور برخوردها در شان و شخصیت هواداران اصفهان نیست.

مظلومی درباره عملکرد دفاع استقلال در این دیدار نیز گفت: خوشبختانه در این دیدار، بازیکنان ما از دروازه تا خط حمله، به خوبی دفاع تیمی را انجام دادند. امروز تمام بازیکنان استقلال خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره رسیدن خسرو حیدری به تیم در اصفهان و قرار نگرفتن آرش برهانی در فهرست 18 نفره آبی پوشان نیز گفت: خسرو حیدری خود را به اصفهان رساند و همین مساله روحیه خوبی به بازیکنان داد که از وی تشکر می کنم، اما ترجیح دادم درباره او ریسک نکنم.

مظلومی ادامه داد: در خصوص برهانی نیز صلاح ندیدم او در فهرست 18 نفره باشد و ترجیح دادم از بازیکنان جوان استفاده کنم. در مجموع مساله خاصی وجود ندارد و آرش برهانی در دیدار قبلی به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در خصوص دیدار آینده استقلال تهران برابر پرسپولیس نیز گفت: تا قبل از این دیدار، فقط به سپاهان فکر می کردم اما از این لحظه به بعد به دیدار شهرآورد فکر می کنم. ضمن اینکه تا دیدار شهرآورد فرصت زیادی نداریم و شاید بتوانیم فقط یک جلسه تمرین مفید داشته باشیم.

وی درباره نتیجه شهرآورد پایتخت و احتمال تساوی بدون گل در این دیدار گفت: به هیچ وجه علاقه ای به تساوی بدون گل نداریم ضمن اینکه استقلال در تمام بازی های خود از ابتدای لیگ به جز دیدار با ذوب آهن، گل به ثمر رسانده است. البته گل هم خورده ایم.

مظلومی تاکید کرد: بدون هیچ هراسی به دیدار شهرآورد می رویم و امیدواریم با لطف خداوند، در این دیدار به پیروزی دست یابیم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
راست میگی نه فقط باخت استقلال...
نظرات بینندگان