arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

مصاف صبای قم برابر سایپا/ یورش شاگردان دایی به رده سوم جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا در تقابل اندیشه‌های علی دایی و مجید جلالی در ورزشگاه دستگردی تهران به دیدار هم می‌روند.

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز چند مسابقه برگزار می‌شود و در تهران سپید و مشکی پوشان صبا برابر سایپا و یاران جواد نکونام به میدان می‌رود.

با وجود یکی دو نتیجه ضعیف از سوی سایپا در بازی‌های اخیر، این بازی نمی‌تواند بازی آسانی برای تیم تحت هدایت علی دایی باشد و سرمربی صبا به خوبی می‌داند که سایپا با توجه به اختلاف یک امتیازی با صبا در این بازی به هر قیمتی برد می‌خواهد.

صبا در شرایطی به دیدار سایپا می‌رود که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با شکست دادن سپاهان و فولاد در قم و کسب یک امتیاز از دیدار با پرسپولیس در تهران نشان داده می‌تواند در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نتایج سایر تیم‌ها در جدول به گونه‌ای رقم خورده که حالا صبا با کسب یک برد دلچسب پاییزی برابر سایپا می‌تواند تا رده سوم جدول رده بندی صعود کند و چشم انتظار تهدید آبی‌های صدر جدولی باشد.

 مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها مشکل این روزهای صبای دایی است و در این میان، مصدومیت بازیکنان و محرومیت‌ها مزید بر علت شده تا دایی با مشکلات زیادی مواجه باشد گرچه دایی مهره‌های خوب و جوانی روی نیمکت خود دارد.

صبا در بازی امروز مقابل سایپا هاشم بیگ‌زاده را همانند بازی با فولاد خوزستان در اختیار ندارد و میلاد فراهانی دروازه بان دوم صبای قم هم آسیب دیده است.

قاسم دهنوی نیز که با محرومیت مواجه شده است برای آخرین بار در این مسابقه حاضر نخواهد بود اما سید مهدی حسینی هافبک بومی صبا برای حضور در این بازی پس از پایان محرومیت ۲ ساله مشکلی ندارد.

صبا در این بازی بار دیگر مسعود حق جو را به میدان می‌فرستد و سامان آقازمانی جانشین قاسم دهنوی در خط میانی صبا خواهد بود ضمن اینکه محمد قاضی و محمد اوسانی نفرات خط حمله صبا در این بازی را تشکیل می‌دهند.

 در سوی مقابل میدان تیم سایپا در شرایط نه چندان مساعدی برابر صبا پا به میدان می‌گذارد و می‌خواهد با برتری بر صبا ناکامی هفته گذشته خود را که به ایجاد زمزمه‌ها برای برگناری مجید جلالی انجامید جبران کند.

 سایپا تیم میانه جدولی است که البته فقط یک امتیاز کمتر از صبا دارد و در صورتی که برنده جدال امروز باشد جای صبا را در رده‌های بالاتر جدول می‌گیرد.

 برای سایپا، بازی با صبای قم و پیروزی بر این تیم یک فرصت خوب برای رهایی از مشکلات است اما آنها به خوبی می‌دانند برابر تیمی با مشخصات صبا، کسب پیروزی کار ساده‌ای نیست.

 حضور جواد نکونام با کوله باری از تجربه یک امتیاز مثبت برای سایپا محسوب می‌شود به ویژه این که آن‌ها یک پدیده به نام محمدمهدی ترابی در ترکیب خود دارند که می‌تواند برای صبا مشکل آفرین شود.

 طی هفته گذشته زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور مربیان جدیدی در سایپا به جای مجید جلالی به گوش می‌رسید اما ظاهراً مسئولان سایپا با جلالی به توافق رسیده‌اند و این مربی در سایپا ماندگار خواهد بود.

 برابر سایپا به تساوی راضی نیستیم

 مربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید برابر سایپا به تساوی راضی نیستیم و برای کسب ۳ امتیاز و رسیدن به جمع ۳ تیم برتر جدول تلاش می‌کنیم.

 محمد دایی اظهار داشت: بازیکنان صبا برای کسب چهارمین برد در لیگ برتر دارای انگیزه بالایی هستند و با وجود غیبت چند بازیکن در این بازی، می‌خواهیم امتیاز کامل این بازی را برای صعود به رده‌های بالاتر به دست آوریم.

 وی افزود: می‌دانیم که سایپا تیمی پرمهره و قدرتمند است و از بازیکنانی باتجربه و البته چند مهره جوان و توانمند بهره می‌برد اما ما هم صبا هستیم و موفقیت‌های اخیر ما اتفاقی نبوده است.

 مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی با سایپا برای صبا بازی آسانی نخواهد بود زیرا چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ما نیستند و سایپا هم با توجه به وضعیتش در جدول انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی دارد.

 دایی بیان داشت: برابر سایپا به تساوی راضی نیستیم و برای کسب ۳ امتیاز و رسیدن به جمع ۳ تیم برتر جدول تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: شرایط صبا در جدول به گونه‌ای است که می‌تواند با یک برد خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند و بازیکنان ما باید در این هفته‌ها قدردان موقعیت‌ها بوده و تمرکز خود را حفظ کنند.

دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان