arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

داعش گردان عاملان انتحاری زن تشکیل داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه تروریستی داعش در خصوص عاملین انتحاری‌اش بسیار مستاصل شده در نتیجه شروع به آموزش گردانی از عاملان انتحاری زن در سوریه کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، فعالانی از گروه حقوق بشری "سوریه در سکوت قتل عام می‌شود" مدعی شد که منابع نفوذی در بین تروریست‌های داعش که شهر رقه را تصرف کرده‌اند متوجه شدند که این تروریست‌ها برای حملات انتحاری به استفاده از زنان روی آورده‌اند.

به یک زن مصر وعده داده شد که اگر به عامل انتحاری داعش تبدیل شود مبلغ بسیار زیادی پول دریافت می‌کند و نزد شوهرش در بهشت می‌رود.

گمان می‌رود این جوخه جدید عاملان انتحاری برای انجام بمب گذاری‌های مرگبار آموزش خواهند دید چرا که داعش معتقد است زنان به نسبت دیگران کمتر ظن مردم و مقامات را برمی‌انگیزند.

این گروه حقوق بشری همچنین گفت: بعید است داعش از زنان خارجی که به این گروه تروریستی پیوسته و عضو یگان‌های "الخنساء" هستند که در خیابان‌های رقه گشت زنی می‌کنند، برای حملات انتحاری استفاده کند.

تبلیغات موفق یگان‌های "الخنساء" که شامل شش زن انگلیسی تبار است، یکی از بخش‌های مهم تصویر وحشتناک داعش محسوب می شود.

به خاطر آنکه زنان خارجی برای داعش بسیار ارزشمند هستند و به آن‌ها برای کنترل زنان رقه احتیاج دارد، گروه داعش، زنان عرب را برای گردان‌ عاملان انتحاری جدیدش هدف قرار داده است.

براساس گزارش این گروه فعالان حقوق بشری، داعش در تبلیغات خود اعلام کرده که به زنان برای مبارزه در راستای حفاظت از رقه احتیاج دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان