arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

راه‌آهن 0 - گسترش 0؛ علیه هفته پرگل!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو تیم راه آهن و گسترش فولاد امروز در حالی به مصاف یکدیگر می روند که مانند سال گذشته از وضعیت نامساعدی در جدول رده بندی برخوردار نیستند، راه آهنی های 9 امتیازی با پیروزی در بازی امروز در مقابل گسترش 13 امتیازی می خواهند علاوه بر دو رقمی کردن امتیازات خود، جایگاه خود را نیز در جدول رده بندی بهبود ببخشند.



هفته دهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه شهدای شهرقدس، ساعت 15:30

داور: رضا عادل کمک ها: علی اکبر عظیم پور، سعید آلوردی

راه آهن:
 ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیمی کریمی، سیداحمد مهدی زاده، حمیدرضا دیوسالار، میلاد محمدی، حسین خیری، سیدحسین کریمی، مهرداد محمدی، استرندوال و امین منوچهری
سرمربی: مهدی تارتار

گسترش فولاد:
 گئورگ گئورگیف، سیدامید نظامی پور، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، امیر کریمی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، داریوش شجاعی، ایوب کلانتری، محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:

بازی دو تیم در حالی که حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند، با تساوی بدون گل بازی را به اتمام رساندند.

این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس و به میزبانی راه آهنی ها انجام می شد با حفظ توپ در میانه میدان آغاز شد و دو تیم سعی کردند تا بازی را در میانه میدان نگه دارند، به همین دلیل در نیمه ابتدایی نیمه اول دو تیم نتوانستند حمله موثری روی دروازه یکدیگر داشته باشند، پس از آن تا پایان نیمه اول دو تیم چند حمله روی دروازه یکدیگر داشتند اما هیچکدام در به ثمر رساندن آن موفق نبودند.
اما در نیمه دوم بازهم دو تیم از ابتدا به فکر گل نخوردن بودند و قبل از اینکه برنامه ای برای بازکردن دروازه حریف داشته باشند به دنبال این بودند تا دروازه خود را بازشده نبینند و به همین تمام تمرکز خود را روی گل نخوردن گذاشته بودند، البته گسترش فولادی ها بیشتر از حریف خود، باز کردن دروازه حریف را مدنظر داشتند و چند بار نیز به تهدید دروازه راه آهنی ها پرداختند، البته در این میان تیم میزبان نیز به این موضوع نگاه داشت اما کمتر از حریف خود موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد.
در نهایت با این تساوی بدون گل، راه آهنی ها به امتیاز 10 رسیدند و جایگاه سیزدهم جدول ایستادند و گسترش فولاد چهارده امتیازی نیز خود را در رده هشتم جدول رده بندی دید.

دقایق حساس:

دقیقه 34 – شهرام گوردرزی در یکی از معدود موقعیت های این بازی در این لحظه در موقعیتی ایده آل صاحب توپ شد و در حالی که دروازه خالی را روبروی خود داشت، ضربه خود را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه 38 – در صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه گسترشی ها، مهاجم راه آهنی ها در موقعیتی مشکوک مهاجم راه آهنی ها سرنگون شد اما داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و اعلام کرنر کرد.
دقیقه 39 – شوت محکم و سرکش راه آهنی ها از بالای دروازه گئورگیف به بیرون رفت.
دقیقه 64 – محمد ابراهیمی در محوطه جریمه راه آهنی ها صاحب یک موقعیت شد و ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط ننزیچ مهار شد.
دقیقه 68 – مهرداد محمدی، شوت سرکشی را روانه دروازه گسترش کرد اما این توپ توسط گئورگیف مهار شد.
دقیقه 75 – ایوب کلانتری ضربه ایستگاهی گسترشی ها را محکم و سرکش به سمت دروازه راه آهن شوت زد اما این توپ خطرناک از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 76 – شوت محکم و ناگهانی نصرتی با فاصله کمی از بالای دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه 85 – ضربه خطرناک محمد ابراهیمی با نوک انگشتان ننزیچ راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

داوران این بازی به دلیل نداشتن پیراهن دوم، 18 دقیقه ابتدایی این بازی را با لباس هایی همرنگ لباس راه آهنی ها به قضاوت این بازی پرداختند و در حالی که تشخیص آنها از بازیکنان تیم میزبان سخت انجام می شد در این دقیقه پیراهن دوم آنها رسید و توانستند از این لحظه به بعد خود را از راه آهنی ها متمایز کنند.

بهترین بازیکن:

محمد ابراهیمی، مهاجم باتجربه گسترشی ها در این بازی نیز به مانند بازی های این فصل، از خود تلاش ویژه ای نشان داد تا بتواند دروازه راه اهنی ها را باز کند و باعث کسب سه امتیاز تیمش شود، او در این امر موفق نبود اما می توان گفت پرتلاش ترین بازیکن برای این تیم بود تا بتواند کاری کند که تبریزی ها این بازی را با دست خالی ترک نکنند.

در حاشیه:

*این بازی با استقبال کم هواداران آغاز شد و تماشاگران محدودی از این بازی دیدن کردند.

*داوران این بازی از پیراهن هایی همرنگ با بازیکنان راه آهن استفاده می کنند و به دلیل نداشتن پیراهن دوم بازی را با همین شباهت آغاز کردند.
*در دقیقه 18 بازی، دیدار متوقف شد و داوران پیراهن های دوم را که به دستشان رسید به تن کردند.
*گسترشی ها نیز در این بازی از پیراهن های جدید خود که راه راه آبی و سفید هستند استفاده می کنند.
*در صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه گسترشی ها، کادرفنی راه آهن به شدت اعتراض کردند.

منبع: ورزش3
برچسب ها: گل ، هواداران ، تماشاگران ، داور
نظرات بینندگان