arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

روزنامه مردمسالاری: دفتر آیت الله وحید هزینه کیوسک مقابل دفتر را داده

چندی قبل، برخی از سایت های اینترنتی اقدام به انتشار خبری درباره کنترل امنیتی منزل تعدادی از مراجع کردند. در این خبر اشاره شده بود که در راستای این کنترل های امنیتی، یک کیوسک با شیشه دودی مقابل دفتر آیت الله وحید خراسانی و کیوسک دیگری مقابل دفتر آیت الله شبیری زنجانی نصب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردمسالاری نوشت: چندی قبل، برخی از سایت های اینترنتی اقدام به انتشار خبری درباره کنترل امنیتی منزل تعدادی از مراجع کردند. در این خبر اشاره شده بود که در راستای این کنترل های امنیتی، یک کیوسک با شیشه دودی مقابل دفتر آیت الله وحید خراسانی و کیوسک دیگری مقابل دفتر آیت الله  شبیری زنجانی نصب شده است.

 به گفته سردار توکلی، فرمانده نیروی انتظامی قم، با توجه به مراجعه مردم و مسوولین به دفاتر علما و مراجع در قم، برای حل معضلات ترافیکی و این که امکان وقوع آنها می رود، تعدادی از مامورین راهنمایی و رانندگی در مقابل دفاتر آیات عظام مستقر شده اند تا با جلوگیری از تردد و به ویژه پارک نامناسب خودرو در هماهنگی کامل با مسوولین دفاتر، تردد مراجعین و علما را تسهیل کنند. پی گیری ها مشخص کرد مقابل دفتر آیت الله سبحانی، تقاطع کوچه ممتاز که محل تردد مراجعین دفتر آیات عظام اردبیلی و مکارم شیرازی است، کوچه بن بست دفتر آیت الله وحید خراسانی و مقابل دفتر آیت الله  نوری همدانی و آیت الله شبیری همدانی و کوچه ای که انتهای آن به بیت آیت الله صانعی می رسد این مامورین مستقر هستند که با لباس مامورین راهنمایی و رانندگی فعالیت می کنند. 

جستجویی به دنبال عامل تامین هزینه بیش از نیم میلیونی این کیوسک صورت گرفت و در نهایت مشخص شد هزینه این کیوسک  توسط دفتر آیت الله وحید خراسانی پرداخت شده است، چرا که سرباز راهنمایی  و رانندگی مستقر در این کیوسک، در اصل برای جلوگیری از پارک ماشین های متفرقه در این کوچه مستقر شده است.

نظرات بینندگان