arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان - تبریز حادثه ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد ارومیه درحرکت بود در اتوبان زنجان - تبریز با سه دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه کامیون فوتون برخورد و چند نفر راهی بیمارستان شد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه ساعت 1:30 بامداد امروز /چهارشنبه/ در کیلومتر 20 لاین شمالی اتوبان زنجان به تبریز رخ داد.

وی اظهار کرد: هرچند در این حادثه به مسافران اتوبوس آسیبی وارد نشد و فقط از اتفاق رخ داده ترسیده بودند اما سه نفر از سرنشینان خودروهای سواری پژو 405 و یکی از رانندگان آن مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

شیرمحمدی با بیان اینکه مصدومین این حادثه به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند و برای درمان بستری شدند اظهار کرد: راننده اتوبوس به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با سه دستگاه خودرو سواری و کامیون فوتون به شدت برخورد و خسارت هایی را نیز به آنها وارد کرد.

وی افزود: پس از وقوع این تصادف یک دستگاه کامیون کشنده نیز به محل سانحه نزدیک و راننده آن با مشاهده صحنه به منظور جلوگیری از فاجعه تلخ و ناگوار برای مسافران اتوبوس و سرنشینان دیگر خودروها تصمیم به تغییر مسیر می گیرد.

شیرمحمدی تصریح کرد: هرچند راننده کامیون با توجه به تجربه بالای خود از صحنه تصادف فرار کرد اما درنهایت با گاردریل برخورد و قریب به یک ساعت قسمت لاین شمالی اتوبان زنجان - تبریز را مسدود کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران تمام مسیرهای ارتباطی این استان لغزنده است و انتظار می رود رانندگان در آمد و شد احتیاط بیشتری کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.
برچسب ها: اتوبوس
نظرات بینندگان