arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

16 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس در محور قدیم ساوه - تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه این حادثه ساعت هفت و پنجاه دقیقه صبح امروز به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شده است ، گفت : نیروهای انتظامی سریعا با هماهنگی با نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ طالبی افزود : این اتوبوس حامل کارگران واحد تولیدی پیشگامان صنعت زرندیه بود که در حال برگشت به ساوه بود و دچار واژگونی می شود.

وی تعداد مجروحین را 13 نفر و کشته شدگان را سه نفر اعلام کرد و افزود : علت حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان از مرکز استان برای بررسی این حادثه می آیند و پس از مشخص شدن از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر ساوه نیز گفت : به محض اطلاع از این حادثه آمبولانس های پایگاه های امداد جاده ای آزاد راه ساوه – تهران و رنگرز به محل اعزام شدند و ابتدا مصدوم های بد حال به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

رضایی افزود : پنج آمبولانس از هلال احمر و پنج آمبولانس از مرکز فوریت های پزشکی ساوه به محل اعزام شدند و امداد رسانی کردند.

مدیر اداری بیمارستان شهید مدرس ساوه نیز در گفت : اقدامات اولیه با کمک کلیه متخصصین مغز و اعصاب و جراح انجام شد و هیچ مشکلی خاصی نبود.



مرتضوی تعداد ممصدومین بد حال را دو نفر عنوان کرد و افزود : اقدامات اولیه بر روی این مصدومین انجام شده و مصدومین که نیاز عمل داشتند در حال جراحی هستند.

مصدمین این اتوبوس هم سرعت بالای راننده و عدم توانایی کنترل را علت تصادف عنوان کردند.
نظرات بینندگان