arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

آخرین وضعیت ایلام پس از سیل/ 20خیابان در ایلام تخریب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ايلام گفت: بارش باران باعث شد ۲۰ خيابان اصلی شهر ايلام که در مسير سيل بندها قرار داشتند، تخريب شوند.

سرهنگ مهدی محمد کريمی ظهر پنجشنبه در جلسه اضطراری نيروی انتظامی ويژه سيل و بارندگی های شديد استان ايلام، اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص سامانه بارش زا به استان، حجم بارش ها به حدی بود که همه را غافلگير کرد.

وی ادامه داد: بارش باران که از شب گذشته شدت گرفت، باعث شد ۲۰ خيابان اصلی شهر ايلام که در مسير سيل بندها قرار داشتند، تخريب شدند.

آب گرفتگی ۵ هزار منزل مسکونی در ايلام

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان ايلام همچنين از آب گرفتگی پنج هزار منزل مسکونی مردم و نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: بر اثر وقوع سيل تا اين لحظه سه نفر کشته و يک نفر نيز مفقود شدند.

وی تصريح کرد: بر اثر اين سيل ۵۰۰ خودرو دچار خسارت جزيی و کلی شدند.

آماده باش پليس

سرهنگ محمد کريمي به وضعيت جاده های مواصلاتی استان ايلام اشاره کرد و گفت: از بامداد امروز تا اين لحظه دو تونل راه کربلا و آزادی در محورهای مهران –ايلام و سرابله سه بار مسدود و بازگشايی شده اند و ضرورت دارد پليس راه استان با ارتباط مستمر با سازمان راه و شهر سازی براي باز نگه داشتن اين مسير ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اينکه رده های مختلف انتظامی استان به همراه يگان ويژه، پليس راه و پليس راهنمايی و رانندگی در آماده باش کامل به سر می برند، گفت: مهمترين اولويت پليس در حال حاضر حفظ آرامش مردم است.

وی تصریح کرد: کلانتری های سطح شهر وظيفه دارند نسبت به تنظيم صورتجلسه خسارت ديدگان اين سيل اقدام کنند.

معاون هماهنگ انتظامي استان ايلام با تاکيد بر اطلاع رسانی دقيق از طريق رسانه های جمعی و به ويژه صداوسيما از پليس راه و پليس راهنمايی و رانندگی خواست به صورت مستمر پيام های هشداری و اطلاعيه های مورد نياز را به اطلاع مردم برسانند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان