arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

آخرین تمرین پرسپولیس زیر باران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر استقلال در هوای بارانی ورزشگاه درفشی‌فر و با حضور سرپرست این باشگاه برگزار شد.

نفرات تیم فوتبال پرسپولیس که از ساعت ۱۱ امروز در اردوی پیش از بازی در هتل المپیک اسکان یافته بودند، در ساعت ۱۴:۴۵ با یک دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه درفشی‌فر شده و پس از آن زیر بارش باران وارد رختکن شدند.

حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:
* بازیکنان پس از ورود به رختکن و بعد از تعویض لباس‌های خود، نیم نگاهی به تلویزیون داشتند که دیدار زنده میلان و کیه وو را پخش می‌کرد.

* برانکو ایوانکوویچ ساعت ۱۵:۱۵ در حالی سوت آغاز تمرین را به صدا در آورد که بارش باران ادامه داشت.

* سرخپوشان به محض ورود به زمین و تشریح برنامه تمرینی از سوی برانکو، بدن‌ها را با دوهای کوتاه و عبور از موانع گرم کردند و در ادامه به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی پرداختند.

* فوتبال در نصف زمین بخش بعدی تمرین بود و پس از آن، بازیکنان برای دوهای سرعتی و کوتاه در گوشه‌ای از زمین به کار پرداختند.

* دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات خوبی را انجام دادند.

* لغزندگی زمین هم نتوانست جدیت بازیکنان را در انجام تمرینات کاهش دهد زیرا بازیکنان مصمم به حضور در ترکیب اصلی هستند و تلاش کردند بهترین عملکردشان را به کادر فنی نشان دهند.

* محمود خوردبین که همراه بازیکنان از هتل به محل تمرین آمده بود، دائما برنامه‌های تمرین، اردو و دیدار فردا را پیگیری می‌کرد.

* داود کاشانی عضو تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس که بدلیل عوارض قلبی در بیمارستان بستری بود و پس از آن مرخص شده بود، امروز به محل تمرین سرخپوشان آمد.

* علی اکبر طاهری به همراه محمد ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه، پندار خمارلو و حسین خبیری وارد محل تمرین سرخپوشان شدند و از روی نیمکت عملکرد تیم را زیر نظر گرفتند.

* کریم باقری، مصطفی قنبرپور، آندره و ایگور پانادیچ و مارکو در کنار برانکو برنامه تمرینات امروز تیم را اجرا می کردند.

* در ادامه تمرین، بارش باران قطع شد اما لغزندگی زمین به جهت بارش، وجود داشت.

* برانکو کلیه تمرینات انجام شده طی روزهای گذشته را به مورد اجرا گذاشت و برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان، زمان فوتبال درون تیمی را کاهش داد.

* تمرین سرخپوشان در ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید و بازیکنان پس از تعویض لباس‌های‌شان عازم هتل خواهند شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان