arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

دایی: پرسپولیس برنده دربی است/این بازی به آمار و ارقام کاری ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد دایی در خصوص تساوی سایپا و صبا به "ورزش سه" گفت: مسابقه سختی داشتیم. چند بازیکن محروم و مصدوم تیم را همراهی نمی‌کردند و با توجه به اینکه ابتدای فصل صبا دیر بسته شد کمبود مهره داریم و همواره با 13.12بازیکن به غیر از جوانانمان به میدان می‌رویم. خدا را شکر با اینکه تیم کاملی نداشتیم توانستیم یک امتیاز خوب از سایپا بگیریم.

او ادامه داد: خوشبختانه شرایط صبا خوب است. محرومیت قاسم دهنوی هم پایان یافته و می‌تواند در دیدار با تراکتورسازی بازی کند. ما فقط برای سه امتیاز مقابل تراکتورسازی قرار می‌گیریم و می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم. در جام حذفی همه دیدند صبا سر تر از تراکتورسازی بود ولی پنالتی ما گل نشد اما آنها از پنالتی‌شان استفاده کردند و پیروز مسابقه شدند. بازی شنبه لیگ فرق می‌کند و مطمئنا می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

دایی با بیان اینکه در بعضی پست‌ها نیاز به بازیکن جدید داریم، عنوان کرد: سعی داریم هرچه زودتر نفرات مصدوم را به تیم اضافه کنیم و چند خرید داشته باشیم تا روندمان را در لیگ حفظ کنیم که ان‌شاالله این اتفاق خواهد افتاد.

مربی صبا با اشاره به شناختشان از تراکتورسازی گفت: آنها هم مثل ما تغییرات زیادی داشتند اما به مرور زمان بهتر شدند و در مسابقات اخیر خوب کار کردند. تراکتورسازی مهره‌های بیشتری از ما دارد ولی به هر حال ما برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. تراکتورسازی تیم و تماشاگران خوبی دارد اما فکر می‌کنم بتوانیم آنها را شکست دهیم.

دایی پیش‌بینی‌اش از دربی هشتاد و یکم را اینگونه ابراز کرد: پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم و دور از هر چیزی علاقه‌مندم این تیم پیروز بازی فردا باشد. آنها نفرات خیلی خوبی دارند و از این حیث جزء دو، سه تیم اول لیگ هستند. این شرایط را در پرسپولیس می‌بینم که بتواند استقلال را شکست دهد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه خط حمله خوب استقلال و پرسپولیس بازی پر گلی شاهد خواهیم بود، گفت: دربی ارتباطی به آمار و ارقام ندارد. این مسابقه شرایط خاص خود را دارد و هر دو تیم برای نباختن می‌آید چون ترس از شکست و خواسته هواداران، استقلال و پرسپولیس را مجاب می‌کند محتاطانه بازی کنند ولی احساس می‌کنم این دربی گل دارد و آن هم برای پرسپولیس است.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان