arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

سازمان حج: ویزای تیم پزشکی قانونی به منا هنوز صادر نشده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون حج و زیارت با بیان این مطلب که ویزای تیم پزشکی قانونی هنوز صادر نشده است، گفت: کار گرفتن DNA از بستگان 12جانباخته ایرانی دفن شده در عربستان و 36زائر مفقودی که هنوز اطلاعاتی از وضعیت آنها در دست نیست، به پایان رسیده و منتظر صدور ویزا برای تیم پزشکی قانونی هستیم.

حمید محمدی درباره تیم پزشکی قاونی به منا اظهار کرد:  ویزای تیم پزشکی قانونی به منا هنوز صادر نشده است، در واقع سازمان حج و زیارت پیگیر این موضوع است تا بتواند هر چه سریعتر ویزای این افراد صادر شود.

محمدی با بیان این مطلب که تاکنون اطلاعاتی از 36 زائر مفقود به دست ما نرسیده است،گفت: کار گرفتن DNA از بستگان 12 جانباخته ایرانی دفن شده در عربستان و 36زائر مفقودی که هنوز اطلاعاتی از وضعیت آنها در دست نیست به پایان رسیده و منتظر صدور ویزا برای تیم پزشکی قانونی تا برای پیگیری وضعیت این زائران به عربستان اعزام می شوند.

وی  در پاسخ به این سوال که بسیاری از مردم معتقد هستند که پرونده منا به فراموشی سپرده است و دیگر مسئولان پیگیر  مفقودان نیستد، افزود: سازمان حج و زیارت بدون وقفه این موضوع را پیگیری می‌کند، به طوری که می توان گفت کمیته مشترک ایران و عربستان برای پیگیری وضعیت مفقودان ایرانی فاجعه منا پیگیر این موضوع بوده. همچنین هر دوشنبه‌ جلسه‌ای در مکه مکرمه با محوریت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و نمایندگان سازمان حج و زیارت در محل وزارت بهداشت عربستان تشکیل می‌شود تا روند پیشرفت امور را بتوانیم در آن جلسات پیگیری کنیم.
میزان
برچسب ها: حج ، حادثه منا
نظرات بینندگان