arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

بازار رهن و اجاره در پاییز تهران + جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در فصل پاییزی بازار مسکن به دو دلیل خدمات جدیدی از سوی بسازوبفروش‌ها برای رهن و اجاره فایل‌های موجود در بازار ارائه می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد از یکسو با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات مسکن و کاهش یافتن تعداد مستاجران، پیداکردن مستاجر در جست‌وجوی خانه برای خریداران تازه وارد بازار که به دلیل کمبود بودجه امکان سکونت در واحد خود را ندارند با دشواری مواجه شده است؛ و از سوی دیگر بسازوبفروش‌ها به دلیل رکود موجود در معاملات مسکن و فروش نرفتن واحدهای مسکونی به نوعی مستاصل شده و برای رفع تنگناهای مالی خود به خریداران برای رهن و اجاره رفتن واحدهای فروش رفته کمک می‌کنند.
 
خدمت جدیدی که سازندگان بازار مسکن برای کمک به اجاره رفتن واحدهای مسکونی فروش رفته خود می‌کنند به دلیل ادامه پیداکردن رکود معاملاتی بخش مسکن است که سبب شده بسازوبفروش ها با کمبود منابع مالی برای اتمام پروژه ساختمانی خود روبه‌رو شوند و از این طریق بتوانند سریع‌تر به پول خود برسند.
 
براساس آمار معاملات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در هفته گذشته آپارتمانی 88 متری در محدوده سه راه‌آذری به مبلغ 20 میلیون تومان ودیعه و 950 هزار تومان اجاره ماهانه، اجاره داده شده است.



بازار رهن و اجاره در پاییز تهران + جدول
نظرات بینندگان