arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
تطبيق علايم ظهور با افراد اقدام صحيحي نيست؛

اژه ای: دو تن در رابطه با برخورد با فائزه هاشمی و حضور در مقابل خانه ی برخی افراد بازداشت شده اند

سخنگوي قوه قضاييه در نخستین نشست خبری خود در سال جدید با اشاره به ليست مفسدان اقتصادي كه از سوي رييس جمهور ارايه شده بود، تاكيد كرد كه رييس قوه قضاييه دستور داده كه براي افرادي كه اسم آنها در اين ليست بوده است، پرونده تشكيل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي قوه قضاييه در  نخستین نشست خبری خود در سال جدید با اشاره به ليست مفسدان اقتصادي كه از سوي رييس جمهور ارايه شده بود، تاكيد كرد كه رييس قوه قضاييه دستور داده كه براي افرادي كه اسم آنها در اين ليست بوده است، پرونده تشكيل شود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، غلامحسين محسني اژه‌اي در نخستين نشست خبري خود در سال 1390 با بيان اينكه سال گذشته با تلخي‌ها و شيريني‌هايي همراه بوده است، اظهار كرد: يكي از شيريني‌هاي سال گذشته، هوشياري و بيداري همه مردم منطقه و بخصوص مردم مسلمان منطقه است كه حقيقتا اميد جديدي را در دل‌ها زنده كرد و از اين بابت فرخنده است.



سوال ديگر مطرح شده در اين نشست خبري موضع‌گيري دستگاه قضايي در خصوص تكثير سي‌دي مستند ظهور نزديك است، بود كه سخنگوي دستگاه قضايي تصريح كرد: بحث ظهور صاحب الامر بحثي مسلم است و وظيفه ما نيز اين است كه انتظار فرج را داشته و زمينه را براي ظهور فراهم كنيم. بحث ديگر علائم ظهور است كه در برخي از اسناد ذكر شده البته بسياري از سندها ضعيف است و قابل اعتماد نيست و البته مواردي نيز درست است كه اين موضوع بايد توسط اهل فن بررسي و مطرح شود.

محسني اژه‌اي ادامه داد: تعيين وقت ظهور نيز بحث ديگري است و هر كس تعيين وقت را مطرح كند بر طبق اسناد، كذاب است و اين كار صحيح نيست و حرام است. تطبيق علايم ظهور با افراد نيز كار هر كس نبوده و اقدام صحيحي نيست. چرا انسان با اين احتمالات مطلبي را مطرح كند و بعد هم غلط از آب درآيد. مردم و جواناني كه متوجه اين اشتباه شوند بدبين خواهند شد و اكنون نيز مشخص شده برخي موارد خلاف است.

وي خاطر نشان كرد: مطالبي را نيز كه به برخي افراد نسبت دادند اين افراد تكذيب كردند از جمله آقاي ري‌شهري تكذيب كرده است. مگر اكنون در جهان اسلام مساله مهمي وجود ندارد؟ تطبيق مسائل احتمالي بر افرادي كه باعث مشغوليت مي‌شوند عمدتا نزاع‌هاي بي‌حاصل را به دنبال دارد.

محسنی اژه ای اظهار داشت: بنده قبل از اینکه آقایان ری شهری، کورانی و حائری این مسائل را در سی دی تکذیب کنند فیلم ظهور نزدیک است را دیدم و یقین داشتم که صحیح نیست برای همین پس از تکذیب این آقایان این افراد مطمئن باشند که دادستانی به عنوان نماینده مدعی العموم در این مورد وارد می شود.

 وی در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا قوه قضاييه با كساني كه مي‌خواهند به نوروز تقدس ببخشند برخورد مي‌كند؟، گفت: اگر مساله‌اي را كه از نظر اسلام تقدس آن ثابت نشده، تقدس ببخشيم درست نيست. اينكه چه كساني دنبال طرح اين موضوع هستند بايد توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي دنبال شود. البته گاهي ممكن است فرد يا افرادي حرفي را بزنند و انگيزه سويي نداشته باشند.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی مبنی بر گزارش وزارت اطلاعات در برخورد با افراد خودسر گفت: از این گزارش وزارت اطلاعات خبری ندارم اما در خصوص برخورد افراد خودسر با برخی افراد خاص سه مورد مطرح شد که یکی برخورد با خانم هاشمی بود و حضور برخی نیروها در مقابل خانه برخی افراد که قوه قضائیه اقدامات لازم را انجام داد و دو تن را در این رابطه بازداشت کرد که یک نفر هچنان در بازداشت بسر می برد و دیگری با وثیقه آزاد شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
1
3
شکی نکنید که سعید تاجیک با قید وثیقه آزاد شده است. همون دوستی که سفارش داده الان براش وثیقه گذاشته است.
delpak
|
ROMANIA
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
1
6
اگر امام زمان تشریف بیارند ،اول سراغ آن ۲۵۰ نفر فاسد اقتصادی که صحبتش هست میرند،و بعد سراغ کسایی که همدست آنها هستند برای همین بهتره مسئولین برای ظهور عاجل دعا نکنند.و برای مساله دوم ،آقای اژه‌ای به نظر شما دو نفر دستگیر کردین آیا کافی‌ برای اینهمه تعدی،و مزاحمت برای این همه بزرگ گوار
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
1
3
سوال ازآقای اژه ای اینست این افرادبه کدام قدرت یا کدام گروه وابسته اند.اگر دلگرمی به قدرت نداشتندچنین جسارت هایی را نداشتند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
1
3
الآن در خانه هایشان هستند. مگر با سعید عسگر چه کردید؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
1
3
لابد یک پست نون و آب دار تر براشون در نظر گرفتند
ناشناس
|
INDIA
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
4
خوب حالا با این بچه مسلمان های حرب اللهی که فقط قربتا الی الله و با نیت خیر فحش ناموسی داده اند چه کارشون میکنند؟ مگر نه این است که الاعمال بالنیات؟؟؟؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
3
آقای اژه ای ، مواظب باش تاجيک ترا زندانی نکند؟ چون ايشان آزادست.
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
3
عمراً اگه جرأت کنید آقای دادستان فکر کنم آدمی بزرگتر از لاریجانی پشتشه مثل آ....
ناشناس
|
BOLIVIA, PLURINATIONAL STATE OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
فعلا که هم زیادی حرف زدن وهم حرف زیادی زدن شده مثل آب خوردن
نظرات بینندگان