arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

دلال بازداشت شده فوتبال، گریخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دلالی که چندی پیش رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران از دستگیری آن خبر داده بود،از دست طلب کارانش فرار کرد.

محمد حسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت دلال فوتبالی که چندی پیش حجت الاسلام علیپور رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ از دستگیری آن خبر داده بود گفت: این دلال به خاطر جرایم مالی چندین حکم جلب داشت که دستگیر شد.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال،افزود: تعدادی از شاکیان وی، فوتبالی ها و بخشی نیز افراد غیر مرتبط با فوتبال هستند. این دلال فوتبال، آخرین بار در ورزشگاه انقلاب کرج دیده شد که به طلبکاران خود یک مقدار پول داد و در نهایت نیز از دست آنها فرار کرد.

حمیسی اضافه کرد: ما به تمام باشگاه ها و هیات های فوتبال اعلام کرده ایم با واسطه های رسمی و شناسنامه دار که از سوی فدراسیون فوتبال به رسمیت شناخته شدند، همکاری کنند.
رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: دلالی در قانون تجارت، تعریف خاص خود را دارد اما دلالی در فوتبال بویژه در چند سال اخیر به یک وجهه منفی تبدیل شده بود.

حمیسی گفت: در چند سال گذشته با کمک فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و جوانان، یک ساماندهی انجام دادیم و آئین نامه ای تنظیم کردیم که در فدراسیون تصویب شد.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: طی فراخوانی اعلام کردیم افراد علاقمند در حوزه واسطه گری فوتبال، ثبت نام کنند که افرادی آمدند و امتحان دادند و اکنون 32 نفر مورد تائید فدراسیون فوتبال هستند. از این تعداد برخی فعال هستند و برخی نیز فعلاً فعالیتی ندارند.

حمیسی افزود: چند هفته پیش نیز جلسه ای با حضور نمایندگان واسطه ها، مسئولان باشگاه ها و سازمان لیگ داشتیم که جلسه خوبی بود و به جمع بندی های خوبی رسیدیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به سوق یافتن فوتبال به سمت شفاف سازی بیشتر افزود: البته در این حوزه، نقش اصلی را مدیران عامل و بازیکنان دارند تا این فضا ساماندهی شود.

پیشتر دادستان عمومی و انقلاب کرج و مدیر ورزشگاه انقلاب  از دستگیری دلال معروف فوتبال با 40 حکم بازداشت، ابراز اطلاعی کرده بودند.

دادستان کرج گفته بود: تا به امروز پرونده ای درخصوص دستگیری دلال سرشناس فوتبال در دادسراهای استان البرز تشکیل نشده است. من از این موضوع بی خبر هستم و اطلاعی از صحبت های حجت الاسلام علیپور مسئول کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون فوتبال در این خصوص ندارم.
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج نیز اعلام کرده بود با قاطعیت می گویم چنین اتفاقی در این مجموعه رخ نداده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان