arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

دربی ایرانی‌های قطر برنده نداشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دربی ایرانی‌های قطر برنده نداشت و جدال دو تیم ام‌صلال و الغرافه با تساوی بدون گل به پایان رسید. آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی در این دیدار به میدان رفتند. در حساس‌ترین بازی هم الریان در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود برابر مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید.
 
به گزارش سایت الکاس قطر، در ادامه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. در حساس‌ترین بازی دو تیم الریان و لخویا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک الریان صدرنشین به پایان رسید تا این تیم همچنان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری باشد.
 
لخویا مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار خانگی با یک گل پیش افتاد اما در نهایت این الریان بود که سه گل به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار را هم به دست آورد. الریان با این پیروزی 21 امتیازی شد تا به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد.
 
در دیگر دیدار که دربی ایرانی‌ها قطر بود، الغرافه که مسعود شجاعی را در اختیار داشت در ورزشگاه خانگی خود از ام‌صلالی پذیرایی کرد که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار داشت. این دیدار برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد اما آندرانیک تیموریان، ستاره ام‌صلال، برخلاف دیدارهای قبلی این تیم ابتدا نیمکت‌نشین بود و در دقیقه 67 به بازی رفت.
 
ام‌صلال با این تساوی 12 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به العربی موقتاً در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. الغرافه نیز 11 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت.
 
در حساس‌ترین بازی این هفته هم دو تیم العربی و السد به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار تقابل بین ژاوی هرناندز ستاره سرشناس السد با اشکان دژآگه ستاره ایرانی العربی است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان