arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

توقیف محموله 100 کیلویی تریاک قبل از ورود به البرز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله 100 کیلو گرمی تریاک قبل از ورود به البرز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و گیلان خبر داد.

سردار کامراني صالح اظهار داشت : در پي اقدامات اطلاعاتي و فني در خصوص فعاليت توزيع کننده مواد مخدر در سطح استان البرز ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان اطلاع يافتند که قرار است يک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچيان مواد از استان گيلان به البرز منتقل شود .
وي گفت : ماموران علاوه بر دريافت نيابت قضايي جهت دستگيري توزيع کنندگان مواد مخدر درجهت شناسايي قاچاقچيان و تحت کنترل قرار دادن مسير حمل مواد اقدام به هماهنگي با پليس مبارزه با مواد مخدراستان گيلان کردند.

سردار کامراني صالح گفت : دو اکيپ عملياتي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از اعزام به استان گيلان با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان با رصد تحرکات قاچاقچيان موفق به شناسايي و توقيف دو دستگاه خودرو پژو و ال 90 به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر و يک دستگاه خودرو تريلر حامل مواد و دستگيري 4 نفر در اين رابطه شدند .

فرمانده انتظامي استان البرز بيان داشت : خودروهاي توقيفي به همراه متهمان دستگير شده به پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان منتقل و در بازرسي دقيق از تريلي مقدار 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود ، کشف شد.

برچسب ها: محموله ، موادمخدر ، اکیپ ، تریلر
نظرات بینندگان