arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

واکنش تند دستیار پرتغالی کی‌روش به صحبت‌های مایلی‌کهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دستیار سرمربی تیم ملی و کاپیتان پیشین تیم ملی پرتغال می‌گوید فدراسیون فوتبال در استخدام افرادی چون محمد مایلی‌کهن باید دقت بیشتری به خرج دهد چرا که این افراد می‌توانند صدمات جدی را به فوتبال وارد کنند.

"اوسیانو کروز" در خصوص صحبت‌های امروز (یکشنبه) محمد مایلی‌کهن علیه سرمربی تیم ملی اظهار داشت: از بُعد نتیجه، دستاوردهای مایلی‌کهن همیشه ناامیدکننده بوده است. وی در تیم‌هایی که بوده یا اخراج شده یا تیمش را به لیگ پایین‌تر هدایت کرده است. تیم‌هایی مانند سایپا، پیکان، فولاد، شهرداری تبریز و گهر دورود این تیم‌ها بوده‌اند. وقتی به عنوان سرمربی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 98 حضور داشت بعد از ناکامی‌اش از تیم ملی اخراج شد. آن تصمیم در آن زمان بسیار درست بود چرا که سرمربی بعدی توانست تیم ملی ایران را به جام جهانی 1998 فرانسه برساند. وی بعد از آن با عنوان سرمربی تیم المپیک هم دوباره اخراج شد.

وی افزود: از بُعد کاراکتر هم باید بگویم وی وقتی بازیکن پرسپولیس بود در برهه‌ای سعی کرد با هواداران وارد درگیری فیزیکی شود. وقتی هم دستیار سرمربی بود با یک روزنامه‌نگار درگیری فیزیکی پیدا کرد و حتی مادام العمر محروم شد ولی یک ساعت بعد به طرز عجیبی بخشیده شد.

"اوسیانو" عنوان کرد: به طور کل مایلی‌کهن با همه درگیر دعوا و بحث بوده و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و همانطور که همه می‌دانند به زندان هم رفته است. وی هیچ اجازه‌ای برای صحبت درباره افراد ندارد چرا که اصلا کسی ایشان را جدی نمی‌گیرد. فدراسیون فوتبال هم باید با دقت بیشتری در استخدام این‌گونه افراد عمل کند چون این افراد می‌توانند صدمات جدی به فوتبال وارد کنند.



منبع: میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کیان
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
16
کاملا موافقم
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
12
2
لطفا هر چقدر هم با مایلی کهن مخالف باشیم نباید اجازه بدیم یک خارجی به بازیکن وسرمربی سابق کشورمان اهانت کند ،درضمن آقای مایلی کهن با آن امکانات محدود در بعضی موارد عملکردش عالی بود
فرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
7
2
کیروش هر چه زودتر باید از تیم ملی اخراج بشه. او نه اخلاق خوبی داره نه نتیجه خوبی گرفته.ففط ادعا داره
نظرات بینندگان