arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

چشمی و کامیابی‌نیا دقیق‌ترین‌های دربی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در میان بازیکنان حاضر در بازی تیم های استقلال و پرسپولیس، در این مطلب به بازیکنانی پرداخته شده است که توانستند در ارسال پاس و البته صحیح بودن پاس های ارسالی موفق ظاهر شوند.

هافبک پرسپولیسی ها در بازی دربی و در بین بازیکنان حاضر در زمین، آمار بیشترین تعداد پاس را ثبت کرد. او با ارسال 87 رپاس، کورددار این موضوع در بازی تیم های استقلال و پرسپولیس است. مسلمان که یکی از بازیکنان 90 دقیقه ای این بازی بود پس از حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، توانست در این بازی یکی از موثرترین بازیکنان این تیم لقب بگیرد.

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان با 51 پاس، امید ابراهیمی و محمد انصاری نیز با 50 پاس در بین بازیکنان دیگر حاضر در زمین توانستند بیشترین پاس ها را پس مسلمان به نام خود ثبت کنند، این سه بازیکن نیز از 90 دقیقه ای های دربی بزرگ پایتخت بودند که برای تیم های شان به میدان رفتند.

پاسورهای پرسپولیس

در تیم پرسپولیس، همانطور که عنوان شد محسن مسلمان با 87 پاس در صدر تمام بازیکنان قرار دارد و رامین رضاییان با 51 پاس، محمد انصاری با 50 پاس، کمال کامیابی نیا با 46 پاس و رضا نورمحمدی با 43 پاس، بازیکنانی هستند که در این تیم بیشتر از سایرین در زمینه فعالیت داشتند.

پاسورهای استقلال

در تیم استقلال نیز امید ابراهیمی با 50 پاس، میلاد فخرالدینی با 40 پاس، خسرو حیدری با 30 پاس، میثم مجیدی با 28 پاس و حنیف عمران زاده با 26 پاس و روزبه چشمی نیز با 22 پاس توانستند نام خود را به عنوان پاسورترین بازیکنان این تیم در دربی معرفی کنند.



ردیف بازیکن تعداد پاس   ردیف بازیکن تعداد پاس
1 محسن مسلمان 87   1 امید ابراهیمی 50
2 رامین رضائیان 51   2 میلاد فخرالدینی 40
3 محمد انصاری 50   3 خسرو حیدری 30
4 کمال کامیابی‌نیا 46   4 میثم مجیدی 28
5 علیرضا نورمحمدی 43   5 حنیف عمران‌زاده 26

کامیابی نیا و چشمی، دارای بالاترین دقت پاس

دو هافبک دفاعی استقلال و پرسپولیس در این بازی توانستند با دقت ترین پاس های این بازی را ارسال کنند.


کمال کامیابی نیا یکی از دو هافبک دفاعی پرسپولیسی ها توانست 91 درصد پاس های خود را با دقت به سایر بازیکنان تیم برساند. وی در حالی توانست به این درصد از دقت برسد که پس از تعویض نورالهی تنها بازیکن جلوی مدافعان این تیم به عنوان هافبک دفاعی بود و با توجه به فشارهای این بزرگ به خوبی توانست در این آیتم موفق شود.

روزبه چشمی خیلی کمتر از کامیابی نیا پا به توپ شد و پاس های زیادی نداد اما او نیز که یکی از دو هافبک دفاعی آبی پوشان بود که در این بازی به کمک امید ابراهیمی به وظایف تدافعی خود پرداخت. محسن مسلمان و حنیف عمران زاده نیز با صحیح بودن 85 دصد از پاس های شان در رده دوم این لیست قرار می گیرند.

رده بندی با دقت ترین پاسورها

در جمع پرسپولیسی پس از کامیابی نیا محسن مسلمان با دقت 85 درصدی، رضا نورمحمدی با دقت 83 درصدی، رامین رضاییان و محمد انصاری نیز با 73 و 72 درصد خود را به عنوان بادقت ترین پاسورهای بعدی این تیم معرفی کنند.


در بین استقلالی ها پس از روزبه چشمی حنیف عمران زاده با 85 درصد، امید ابراهیمی با 84 درصد، هرایر مگوییان و محمدرضا خرسندنیا نیز با 80 درصد دقت در پاس های ارسالی، رده های بعدی این لیست را به خود اختصاص دادند.

ردیف بازیکن پاس صحیح   ردیف بازیکن پاس صحیح
1 کمال کامیابی‌نیا 91%   1 روزبه چشمی 91%
2 محسن مسلمان 85%   2 حنیف عمران‌زاده 85%
3 رضا نورمحمدی 83%   3 امید ابراهیمی 84%
4 رامین رضائیان 73%   4 هرائر مگویان 80%
5 محمد انصاری 72%   5 محمدرضا خرسندنیا 80%
نظرات بینندگان