arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰

عزم ژاپن برای کسب میزبانی المپیک 2020: از همین حالا آستینها را بالا می زنیم

مسئولان کشور ژاپن با وجود زلزله مهیب و سونامی ماه مارس در این کشور همچنان امیدوار به کسب میزبانی بازیهای المپیک تابستانی در سال 2020 هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئولان کشور ژاپن با وجود زلزله مهیب و سونامی ماه مارس در این کشور همچنان امیدوار به کسب میزبانی بازیهای المپیک تابستانی در سال 2020 هستند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فرانسه،شهردار توکیو گفت : کسب میزبانی المپیک می تواند یک کاتالیزور برای بازیسازی سریعتر خرابیها و التیام ناراحتی مردم این کشور باشد.

شینتارو ایشی هارا که برای چهارمین بار شهردار پایتخت ژاپن شده با اشاره به وضعیت کشورش پس از زلزله 9 ریشتری گفت : 9 سال تا بازیهای 2020 فاصله داریم و می توانیم از حالا آستینها را بالا بزنیم.اگر ما سخت تلاش کنیم و امیدوار باشیم ، میزبانی المپیک می تواند به بازسازی ژاپن کمک قابل توجهی کند. توکیو برای کسب میزبانی بازیهای المپیک 2016 ، 176 میلیون دلار هزینه کرد اما در سال 2009 کمیته بین المللی المپیک شهر ریودوژانیرو برزیل را به عنوان میزبان معرفی کرد.

 نامزدهای میزبانی بازیهای المپیک 2020 تا ماه سپتامبر 2011 فرصت دارند ، درخواست خود را به آی او سی ارسال کنند و میزبان دوره مذکور در اجلاس این کمیته در سپتامبر 2013 در ریودوژانیرو معرفی خواهد شد. پیش از این شهرهای رم ایتالیا ، دوحه قطر ، کیپ تاون افریقای جنوبی ، برلین آلمان ، استانبول ترکیه و بوسان کره جنوبی برای کسب میزبانی بازیهای مذکور ابراز آمادگی کرده اند.
برچسب ها: ژاپن ، المپیک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vip
|
Singapore
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
2
افرین.ژاپن الگویی برای تمام دنیا از لحاظ تلاش و پشتکار
نظرات بینندگان