arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰

وزیر کشور: برنامه‌اى براى افزايش نرخ کرايه‌هاى حمل ونقل عمومى ندارد

وزير كشور گفت: سياست‌هاي اصلي دولت طي سال جاري، تداوم هدفمند کردن يارانه‌ها و اجراي مراحل جديد آن، بحث ساماندهي مسکن، اشتغالزايي، اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني و توسعه و پيشرفت کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير كشور گفت: سياست‌هاي اصلي دولت طي سال جاري، تداوم هدفمند کردن يارانه‌ها و اجراي مراحل جديد آن، بحث ساماندهي مسکن، اشتغالزايي، اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني و توسعه و پيشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، مصطفي محمد نجار افزود: دولت برنامه‌اي براي افزايش نرخ کرايه تاکسي و وسايل حمل و نقل عمومي ندارد و با توجه به کمک‌هايي که به شهرداري‌ها شده است، از شوراي شهر تهران نيز انتظار داريم نرخ کرايه‌ها را افزايش ندهند.

وزير کشور با بيان اين مطلب که دولت برنامه‌اي براي افزايش نرخ کرايه وسيله‌هاي حمل و نقل عمومي ندارد، اظهار كرد: در بحث حوزه حمل و نقل عمومي مانند سال گذشته که دولت کمک‌هاي بسياري داشت، امسال هم به همين ترتيب خواهد بود و کمک‌ها تداوم دارد.

نجار افزود: سياست دولت اين است که در حوزه مترو، اتوبوس، ميني بوس و به طور کلي حمل و نقل عمومي کلان شهرها و شهرهاي ديگر نظارت کند تا حمل و نقل عمومي براي خدمت‌رساني بيشتر به مردم توسعه يابد.

وي در ادامه درباره افزايش و يا ثبات کرايه‌هاي وسايل حمل و نقل عمومي و تاکسي‌ها طي سال جاري عنوان كرد: کمک‌هاي خوبي دولت به شهرداري‌ها در بخش يارانه بليت و در بحث مابه‌التفاوت حامل‌هاي انرژي ارائه کرد و بنا نداريم که کرايه‌ها امسال افزايشي داشته باشد.

وزير کشور به مهم‌ترين برنامه‌ها و اولويت‌هاي امسال کشور اشاره کرد و گفت: سياست‌هاي اصلي دولت طي سال جاري؛ تداوم هدفمند کردن يارانه‌ها و اجراي مراحل جديد آن، بحث ساماندهي مسکن، اشتغالزايي، اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني و توسعه و پيشرفت کشور است که وزارت کشور به عنوان پيش برنده سياست‌هاي دولت در داخل کشور، براي پيشرفت سياست و برنامه‌هاي دولت کمک خواهد کرد.
نظرات بینندگان