arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

گاسپار: هیچکس مثل کی‌روش از رحمتی دفاع نکرد/هدف‌ شکاف بین سرخابی‌هاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ‌کس در تیم ملی به اندازه کارلوس کی‌روش از مهدی رحمتی دفاع نكرد، گفت: اجازه نمی‌دهیم یک کارمند فدراسیون به رابطه حرفه‌ای موجود ورود کند.

 دن گاسپار در مورد بحث‌های روزهای اخیر در خصوص دعوت از سیدمهدی رحمتی به تیم ملی ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: درباره اتفاقات تاسف برانگیز چند روز اخیر باید بگویم که متاسفانه شخصی از نام سیدمهدی رحمتی برای اهداف شخصی‌اش استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: من به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران می‌دانم که در این تیم هیچ‌کس به اندازه کارلوس کی‌روش از سیدمهدی رحمتی در آن زمان دفاع نكرد، حتی در زمانی که سعی کردند رحمتی را مقابل سرمربی تیم ملی قرار دهند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: درباره داستان به وجود آمده هم باید بگویم این موضوع به خاطر اهداف شخصی بود که با ایجاد شرایط غیرحرفه‌ای و غیرقابل باور قصد دخالت در مسائل فنی را داشت و هدفش تنها ایجاد شک، شبهه و سوءنظر بین مربی، باشگاه و تیم ملی و در نتیجه ایجاد شکاف عمیق بین تیم‌های مردمی استقلال و پرسپولیس بود.

گاسپار با تاکید بر اینکه اینگونه دخالت‌های غیرضروری باید کاملا ممنوع باشد، تاکید کرد: سرمربی تیم ملی همیشه برای دستاوردهای بازیکنانی نظیر سیدمهدی رحمتی، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و محرم نویدکیا احترام قائل بوده و به هیچکس اجازه نداده که به نام و دستاوردهای این بازیکنان خدشه وارد کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در نتیجه از بعد شخصی هم اجازه نخواهیم داد که این کارمند فدراسیون به رابطه حرفه‌ای موجود ورود کند؛ فردی که حتی نمی‌تواند بین بازیکنان بین‌المللی و مهره‌های فوتبال دستی تفاوت قائل شود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مصاحبه امروز دبیرکل فدراسیون فوتبال و این جمله که برای الکس فرگوسن متاسف است شاگردی چون کارلوس ‌کی‌روش دارد، گفت: اگر ایشان برای رابطه کاری خوب فرگسن و کی‌روش تاسف قائل است، حس آن فردی که ایشان را انتخاب کرده در حال حاضر تصور کنید؛ مطمئنا احساس تاسف برانگیزی است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
3
افرادی که فوتبال مقتدر و پراز استعداد مارا دچار مشکلاتی که اکنون دارد کرده اند،اگر خود فرگوسن هم بود تحملش نمیکردند وبرایش انواع بازی هارا درست میکردن ................
نظرات بینندگان