arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

یک مقام مسئول در وزارت نفت: بابک زنجانی هنوز پولی واریز نکرده است/ تا فردا منتظر می مانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت با اعلام اینکه بابک زنجانی هنوز پولی واریز نکرده است، در عین حال گفت: برای واریز این وجه تا فردا سه شنبه منتظر می کنیم.

سیداصغر هندی درباره انتشار برخی از اخبار مبنی بر واریز مبلغی معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو توسط بابک زنجانی به حساب شرکت ملی نفت ایران، گفت: تا این لحظه، هیچ مبلغی توسط بابک زنجانی و یا موکلان وی به حساب شرکت ملی نفت ایران و یا هیچ حساب دیگری واریز نشده است.

مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت با اعلام اینکه زنجانی قرار بود امروز ضمانت نامه ای به ارزش تقریبی معادل دو میلیارد یورو را به دادگاه ارائه کند، تصریح کرد: تاکنون هیچ ضمانت نامه رسمی و یا مبلغی توسط وی واریز و یا ارائه نشده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با توجه به عدم انجام تعهدات توسط زنجانی، دادگاه درباره او تصمیم گیری خواهد کرد، اظهار داشت: آخرین تماس وزارت نفت با دادگاه هم نشان می دهد که تاکنون هیچ وجهی توسط وی در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار داده نشده است.

مشاور وزیر نفت، واریز مبلغ ۱.۴ میلیارد یورو توسط موکلان بابک زنجانی به حساب شرکت ملی نفت ایران را کذب محض عنوان کرد و افزود: کماکان در انتظار واریز این مبلغ توسط بابک زنجانی و یا موکلان وی هستیم.

منبع: مهر
برچسب ها: مطالبات ، مبلغ ، وصول ، واریز
نظرات بینندگان