arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰

به نابودی کشاندن یکی از جاذبه های طبیعی در امریکا توسط سکه های شانس+تصاویر

همچنان که "مورنینگ گلوری پول" در "وایومینگ" امریکا با رنگ های خارق العاده اش توریست ها را به خود از سراسر دنیا جذب می کند، اما ظاهرا این چشمه با تغییراتی مواجه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این چشمه آب داغ در آمریکا برای دهه هاست که توریست ها را به خود جذب کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، همچنان که "مورنینگ گلوری پول" در "وایومینگ" امریکا با رنگ های خارق العاده اش توریست ها را به خود از سراسر دنیا جذب می کند، اما ظاهرا این چشمه با تغییراتی مواجه شده است.

چندین دهه پیش، این جشمه آی داغ تنها یک رنگ داشت و آن رنگ، رنگی متمایز و آبی بود.اما اکنون رنگ های سبز، زرد و قرمز به آن اضافه شده است.

توریست های سالهاست که به کنار این چشمه می آیند و سکه به درون آن برای "شانس آوردن" می اندازند. متاسفانه، پرتاب سکه باعث شده است که محفظه های گرمای این چشمه مسدود بشود و دمای این چشمه آب داغ پایین بیاد. همچنین، بر اثر مواد شیمایی سکه، باکتری ها در دون ان در حال رشد هستند. این تغییرات در آب، باعث شده است که حلقه ی زرد رنگ دور مرکز ابی رنگ این چشمه را بگیرد که در حال حاضر به رنگ سبز تغییر یافته است.















این تصویر متعلق به سال 1966 می باشد که هنوز این چشمه در شرایط خوبی قرار داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
0
چه عکس های قشنگی. آمریکا واقعا کشور زیباییه. امیدوارم قسمت همه بشه از اینجا دیدن کنند حتی اونهایی که مرگ بر آمریکا میگویند
نظرات بینندگان