arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

تاج : حق پرسپولیس شکست نبود/بازار سیاه نداشتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان لیگ فوتبال گفت:حق پرسپولیس شکست نبود . من بابت گل زدن پرسپولیس خوشحال شدم و استقلالی ها هم خوشحال شدند.

 مهدی تاج امروز (سه شنبه )در نشست سازمان لیگ فوتبال که در محل این سازمان برگزار شد، ادامه داد: آرامش تماشاگران در شهراورد پایتخت با اینکه گل تساوی در دقیقه 94 زده شد، ستودنی بود ، البته اگر این دیدار یک هیچ هم تمام می شد ، اتفاقی نمی افتاد و صندلی شکسته نمی شد زیرا هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که داوری عادلانه بوده است .

تاج خاطرنشان کرد: بعد از مسابقه شهرآورد با محسن ترکی و فریدون اصفهانیان صحبت کردیم . ارزیابی ما از داور مثبت بود و اتفاق خوب این بود که پای داور خارجی به فوتبال ایران باز نشد.

رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی بلیت های شهرآورد به صورت الکترونیکی فروخته شود همانطور که در هشتادویکمین شهرآورد 39 هزار بلیت به صورت الکترونیکی از خانه ها خریداری شد.

وی ادامه داد: در سازمان لیگ برای فروش بلیت به صورت الکترونیکی ایستادگی کردیم و خواستیم بدون بلیت کسی وارد ورزشگاه نشود . علاوه بر 39 هزار بلیتی که در خانه خریداری شد ، بقیه بلیت ها هم به صورت الکترونیکی در ورزشگاه به فروش رسید.

تاج با بیان اینکه فروش بلیت به صورت الکترونیکی مانع از تشکیل بازار سیاه می شود ، گفت: تغییر رویه در کشور کار سختی است اما به دلیل این که بلیت کاغذی در کار نبود و برای خرید بلیت ارایه کد ملی ضروری بود بازار سیاهی هم ایجاد نشد.

تاج همچنین از اصحاب رسانه و صدا سیما به خاطر پوشش خوب شهرآورد تشکر کرد .
وی فضای ورزشگاه آزادی را پیش از دیدار شهرآورد سرخابی ها ، معنوی توصیف کرد و گفت: از خانواده های مرحوم ناصر حجازی ، هادی نوروزی و غلامحسین مظلومی تشکر می کنم ضمن این که مداحی و عزاداری خوبی در این مراسم انجام شد.

تاج همچنین از کانون هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ، از شهرداری منطقه 22 نیز قدردانی کرد و گفت: امسال شب قبل از بازی شهرآورد بین 300 تا 500 هوادار بیرون ورزشگاه داشتیم که این نشان می دهد در بازی های آینده شهراورد نیاز به چادر زدن نیست .

وی در مورد درگیری ایجاد شده بین عابدزاده با ماموران ورزشگاه به خاطر حضور در جایگاه ویژه گفت: ما حدود 50 بلیت به پیشکسوتان دادیم و احترام آنان ضروری است ولی به نظر می رسد که باید در آینده هماهنگی های بهتری انجام شود که مواردی از این دست پیش نیاید. من خودم شاهد این اتفاق نبودم ولی باید مراقب باشیم که چنین اتفاقاتی تکرار نشود .

رییس سازمان لیگ در مورد مشکل اینترنت در ورزشگاه ها گفت: قصد داشتیم در راستای تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار به خبرنگاران وای فای با سرعت بالا بدهیم که هنوز موفق به تهیه آن نشده ایم .
منبع: ایرنا
برچسب ها: بلیت ، لیگ ، ورزشگا ، بازارسیاه
نظرات بینندگان