arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

10مربی در انتظار 5 بازی حساس حذفی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چند روز پس از دربی 81 حالا تیم های لیگ‌برتری در 5 مسابقه به دیدار یکدیگر خواهند شتافت تا 3 تیم به نیمه نهایی و 2 تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. در حال حاضر و پس از اتمام هفته یازدهم رقابت های لیگ‌برتر حساسیت باشگاه‌ها نسبت به مسابقات حذفی به مراتب بیشتر شده است.

لبه تیغی‌ها

بدون شک در بین 10 مربی حاضر در رقابت‌های حذفی ضعیف ترین جایگاه به دراگان اسکوچیچ تعلق دارد. سرمربی تیم فوتبال فولاد که فردا در یک بازی فوق حساس مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. حذف فولاداز جام‌حذفی به معنای قطعیت جدایی او از تیم قرمزپوش اهواز است. در عین حال تونی اولیویرا سرمربی تراکتور هم شرایط نسبتا مشابهی با دراگان دارد. به جز این دو، مجید جلالی هم ممکن است با شکست در بازی فردا مقابل تراکتور صندلی خود را در سایپا از دست بدهد.



مطمئن‌ها

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن حتی در صورت شکست تیمش مقابل پرسپولیس در بازی فردا در پست خود به کار ادامه خواهد داد. نتایج قابل قبول او در یک و نیم فصل حضور در اصفهان این فرصت را به وی می‌دهد تا با استرس کمتری رقابت ها را پیگیری کند. همچنین رضا مهاجری سرمربی پدیده که تیمش فردا مقابل نفت‌تهران قرار می‌ گیرد چنین شرایطی دارد. اوکه امسال تیم خوبی را روانه رقابتهای لیگ‌برتر کرده در این هفته با 3 گل مغلوب گسترش شد ولی جایش در پدیده محکم است.

نباید ببازند

پرویز مظلومی سرمربی استقلال، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، علیرضا منصوریان سرمربی نفت‌تهران و البته مهدی تارتار سرمربی راه‌آهن مربیانی هستند که شکست در بازی های جام‌حذفی برای آنها موجی از انتقاد را به وجود خواهد آورد و گران تمام خواهد شد. این شکست های احتمالی بخصوص برای مظلومی و برانکو هزینه‌های زیادی در پی دارد. اگرچه هواداران از این دو راضی‌اند. برای منصوریان هم شکست مقابل پدیده دردسرزاست اما بعید است که اتفاق عجیبی برای او رخ بدهد.

یک نفر می‌رود

تنها سرمربی 5 مسابقه جام‌حذفی که جدایی اش از تیمش قطعی است، محرم نویدکیاست که تنها برای یک بازی سرمربی سپاهانی‌ها شده است و بعد از آن جای خود را به یک مربی خارجی می‌دهد. باید در انتظار اولین آزمون سرمربیگری نویدکیا ماند.



منبع: ورزش3
نظرات بینندگان