arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
باحضور بیش از 1000 نفر از اندیشمندان خارجی وداخلی

کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برگزار می‌شود

«کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم براس صلح عادلانه » روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 1000 نفر از اندیشمندان خارجی و داخلی در تهران برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم براس صلح عادلانه » روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 1000 نفر از اندیشمندان خارجی و داخلی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه های کنفرانس، داود عامری، دبیرمجمع صلح اسلامی در این مورد گفت: به منظور ریشه کنی و امحای تروریسم لازم است بر تفاهم، تفکر خردمندانه و تلاش عادلانه در سطح جهانی تکیه کنیم.

وی برگزاری « کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» را بهانه ای برای پیگیری یکی از نیازهای جدی و ضروریات عصر حاضر برای مقابله با تروریسم و ایجاد صلح عادلانه دانست وگفت: ائتلاف نخبگان و فعالان این حوزه، گفتمان و راهبرد اصلی این کنفرانس است که ضمن جستجوی شناخت ریشه ها، روندها و پیامدهای تروریسم و آسیب شناسی نظام بین المللی مقابله با تروریسم، جویای استقرار عدالت و صلح جهانی بر پایه کرامت انسانی است.

دبیر مجمع جهانی صلح اسلامی ازفعالیت هفت ماهه ستاد برگزاری و کمیته های مختلف علمی و اجرایی این کنفرانس خبرداد و افزود:«کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» تلاشی مدنی است که با مشارکت نخبگان و سازمان های مردم نهاد جهان برگزار می شود.

عامری ادامه داد: بیش از 1000 نفر از نخبگان علمی وفرهنگی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد ضد تروریسم از ایران و کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس که روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه رد سالن سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

وی افزود: مجمع جهانی صلح اسلامی با همکاری نخبگان ایران اسلامی، دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، کانون تفکر ایران و برخی سازمان های مردم نهاد، برگزار کنندگان این کنفرانس هستند.

وی در پایان گفت: سایت اطلاع‌رسانی کنفرانس به آدرس www.peacetribune.com فعالیت خود را آغازکرده است.
نظرات بینندگان