arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

پاسخ بازیکن پرسپولیس به اتهام کم کاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا نورمحمدی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود بازیکنی که خودش را به مصدومیت بزند تا تیم را همراهی نکند شرافت ندارد. به نظر می‌رسید منظور کاپیتان پرسپولیس در این مصاحبه رامین رضائیان باشد که به دلیل مصدومیت نتوانست سرخپوشان را برابر ذوب آهن همراهی کند.

رضائیان در این باره گفت: مطمئنا منظور کاپیتان من نبودم. من 3 روز قبل از این دیدار علیرغم شرایط بدی که داشتم همراه تیم تمرین کردم اما در نهایت نتوانستم به پرسپولیس برابر ذوب آهن کمک کنم.

وی ادامه داد: این در حالی بود که شخصا و قلبا مایل بودم در کنار تیم باشم و این را به آقای برانکو نیز گفتم که او مخالفت کرد. طی دیروز و امروز هم شرایط بدنی‌ام به گونه‌ای بود که حتی نتوانستم از زیر پتو بیرون بیایم. اکنون هم قصد پاسخگویی نداشتم و آقارضا کاپیتان تیم ماست و هر حرفی بزند، ایرادی ندارد. اما خدا شاهد است که من از دکتر تیم و آقای برانکو درخواست کردم همراه تیم به اصفهان بیایم که آنها مانع شدند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره شرایطش گفت: مبتلا به نوعی ویروس شده‌ام که تمام بدنم را به هم ریخته و همانطور که گفتم پزشک تیم هم از این موضوع اطلاع داشت. همه می‌دانند در چه شرایطی به پرسپولیس آمدم و هیچگاه قصد منت گذاشتن ندارم و در بازی‌های گذشته هم تا سرحد جان برای تیم تلاش کرده‌ام.

رضائیان در پایان با تمجید از عملکرد پرسپولیس و انتقاد از داوری گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که درود به شرف تمام بازیکنانمان که مردانه جنگیدند اما داوری باز هم ما را ناکام گذاشت. امیدوارم مسوولان تیم پیگیری لازم را در این‌باره انجام دهند تا اینگونه زحمات و تلاش بازیکنان ضایع نشود. باید دست تک‌تک بازیکنان را بوسید که اینگونه تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم با آن شرایط سخت تلاش کردند و درود به شرف‌شان.

منبع: ورزش3
برچسب ها: ملی پوش ، کم کاری ، شرف ، انتقاد
نظرات بینندگان