arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۶۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

توطئه علیه پرسپولیس برای زدن وزیر!

جهانبازی با تصمیمی که دقیقه 22 بازی یک چهارم جام حذفی گرفت موجب شد پرسپولیسی‌ها او را نقش اول باختشان بدانند و دوباره از قضاوت‌های تاثیر گذاری که این فصل به ضررشان بوده انتقاد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سریال سوت‌های اشتباه برای پرسپولیس که این بار با کنار رفتنشان از جام حذفی همراه بود خشم سرپرست آرام این باشگاه را به دنبال داشته است. «نصف جهان‌بازی»، «اشتباه داور نفس پرسپولیس را گرفت»، «اخراج مظلومانه پرسپولیس از جام توطئه علیه پرسپولیس برای زدن وزیر!حذفی»، «لبخند باند اصفهانی» و «آقای جهانبازی! دومین جام را هم از پرسپولیس گرفتی» تیتر یک روزنامه‌های ورزشی صبح امروز ایران بود که به جز دو روزنامه، همه از تصمیم اشتباه یدالله جهانبازی داور بازی دیروز ذوب‌آهن و پرسپولیس در اخراج کردن ایمان صادقی نوشته بودند.

جهانبازی با تصمیمی که دقیقه 22 بازی یک چهارم جام حذفی گرفت موجب شد پرسپولیسی‌ها او را نقش اول باختشان بدانند و دوباره از قضاوت‌های تاثیر گذاری که این فصل به ضررشان بوده انتقاد کنند.

پیش‌بینی می‌شد سوت اشتباه جهانبازی واکنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشته باشد که این اتفاق هم افتاد و علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه که اهل جنجال نیست و همواره با ملایمت اظهار نظر می‌کرده این بار با توپ پر از ضربه‌ای که به تیمش وارد کردند واکنش نشان دهد که حرف‌های او را می‌خوانید:

کارشناسان به خودشان زحمت ندهند

می‌توانم بگویم کاری که با ما کردند ناپاک‌ترین داوری را رقم زدند. به قول محمود خوردبین سر پرسپولیس را در روز روشن بریدند. آقایان کارشناس داوری لازم نیست به خودشان زحمت بدهند و کارشناسی کنند چون این اتفاقات کارشناسی هم نمی‌خواهد. تا به حال که حقیقت را می‌گفتند هیچ چیز تغییر نکرد و تمام اشتباهات بدتر شد. آنها از این پس علیه پرسپولیس مصاحبه کنند شاید آقایان فدراسیون‌نشین به خودشان بیایند.

فدراسیون‌نشین‌ها با شخص وزیر مشکل دارند

عده‌ای به خاطر زدن وزارت ورزش پرسپولیس را می‌زنند. در فدراسیون فوتبال برنامه بلندمدت تغییر کرد تا تیمی که تحت رهبری وزارت ورزش است زمین بخورد. آنها با وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش مشکل شخصی دارند و این غرض‌ورزی خودشان را بر سر پرسپولیس خالی می‌کنند. پرسپولیس قربانی کینه‌ورزی آقایان فدراسیون‌نشین شده است. من در آینده نزدیک با اسنادی همه این حرف‌هایم را ثابت می‌کنم.

می‌خواهند پرسپولیس زمین بخورد

بهتر است این دوستان بدانند با غرض‌ورزی‌شان احساسات میلیون‌ها هوادار را به بازی گرفتند. تیمی که با رهبری وزارت ورزش است فقط به دنبال حق خود است و بیش از این نمی‌خواهد اما همان طور که گفتم فدراسیون‌نشین‌ها به خاطر مشکلات شخصی با وزارت ورزش، می‌خواهند پرسپولیس زمین بخورد. تا به حال هزاران نامه به فدراسیون و شخص کفاشیان دادم اما یک بار هم جوابی نگرفتم. انگار هیچ کدام از نامه‌های من در آنجا خوانده نمی‌شود. شاید بهتر باشد کار دیگری کنیم و از راه دیگری وارد شویم.

از حالا بگویند قهرمان چه تیمی است!

اگر کفاشیان از داوری‌های زیر مجموعه‌اش خبر دارد وای بر ما و اگر این را نمی‌داند باید منصبش را ترک کند. دپارتمان یا کمیته داوران نمی‌داند در زمین چه بلایی بر سر تیم محبوب پرسپولیس می‌آورند؟ نباید این حرفه‌ها زده شود ولی همه می‌دادند پرسپولیس چقدر متضرر شد. متاسفانه گندش را در آوردند.

بهتر است کنار بکشیم

شنبه با وزیر ورزش و جوانان دیدار می‌کنم. بهتر است با این شرایط از لیگ کنار بکشیم. هوادارانمان تا چه زمانی می‌توانند آرام باشند؟ تاج هم گفت اتفاقاتی که برای شما می‌افتد باید به صورت جدی پیگیری شود. عده‌ای می‌خواهند اغراض شخصی‌شان را در کار دخیل کنند که بهتر است در این اوضاع من بروم تا باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس بیش از این آسیب نبیند.

نوبت استقلال هم می‌رسد

مطمئنا ناداوری‌ها به استقلال هم خواهد رسید. این افراد به هیچکس رحم نمی‌کنند. کسی که با آبروی قضاوت و داوری بازی کند به هیچ اصولی پایبند نیست.

از همین حالا سکوی قهرمانی را درست کنند

بهتر است از همین حالا بگویند قرار است چه تیمی قهرمان شود. چرا فقط در بازی‌های پرسپولیس این ناعدالتی‌ها رخ می‌دهد و در دیگر مسابقات چنین اتفاقاتی شاهد نیستیم؟ تا کی باید از اشتباهات داوری بکشیم؟ اگر قرار است تیم دیگری قهرمان شود اینقدر وقت ما را نگیرند و سرمایه‌مان را درگیر نکنند. از همین الان قهرمان را تعیین و سکوی قهرمانی درست کنند و جشن بگیرند. دیگر اینقدر با روح و روان تماشاگران بازی نکنند.

داور با هیجان کارت قرمز می‌دهد

ما را از جام حذفی به راحتی حذف کردند. دو اخطاره کردن گلر اول ما به چه دلیل بود؟ چقدر راحت گلر ما حذف می‌شود و خودمان نمی‌دانیم چرا این اتفاق می‌افتد. در این بازی هم توپ به سینه گلر ما می‌خورد ولی اخراج می‌شود. همین نوع سوت زدن و رفتار در بازی با ذوب آهن را نگاه کنید؛ گویا هیجانی بود که کارت قرمز بدهند. داور از ۱۰ متری بدو بدو با لذت به بازیکن ما کارت می‌دهد. این نشان می‌دهد مسائل دیگری رقم می‌خورد.


منبع: ورزش3
برچسب ها: داور ، سکو ، جام حذفی ، کارت قرمز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
2
امان از این همه بهانه
خدا وکیل خودت تو تنهایی بشین فکر کن ببین کدوم یک از بازیکنان پیروزی در حد یه تیم دبیرستانی بازی می کنند؟
ناشناس
|
Singapore
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
1
اگه در اسپانیا بود بازی تکرار می شد
نظرات بینندگان