arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

مندز: چلسی مورینیو را اخراج نمی‌کند/او واقعاً خاص است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیربرنامه‌های سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی می‌گوید رومن آبراموویچ آقای خاص را اخراج نخواهد کرد چون نمی‌تواند سرمربی بهتر از او پیدا کند.

 خورخه مندز، مدیربرنامه‌های ژوزه مورینیو احتمال برکناری این مربی پرتغالی را به دلیل کسب نتایج ضعیف در این فصل رد و تأکید کرد که آقای خاص می‌تواند به بحران آبی‌پوشان لندن پایان دهد و آنها را به روزهای اوج‌ برگرداند. او همچنین نبودن گزینه‌ای بهتر از مورینیو برای هدایت چلسی را دلیلی برای اخراج نشدن او از سوی رومن آبراموویچ، مالک باشگاه دانست.

مندز به سایت BBC گفت: مورینیو نیازی ندارد که چیزی را به کسی ثابت کند. او می‌داند دارد چه کار می‌کند. افراد زیادی درباره احتمال اخراج شدن ژوزه حرف می‌زنند اما امکان ندارد که او برکنار شود. او مشکلات چلسی را حل خواهد کرد. او بهترین مربی دنیاست.

وی به اشاره به موفقیت‌هایی که مورینیو در دوران مربیگری خود کسب کرده است، ادامه داد: مورینیو با پورتو قهرمان جام یوفا، لیگ پرتغال و جام یوفا شد. او همه چیزها را برد. بعد از آن، در چلسی هم حیرت‌آور نتیجه گرفت. بعد از 50 سال، چلسی با مورینیو قهرمان لیگ برتر شد و همه از او راضی بودند. در اینتر در حالی که هیچ کسی انتظار قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا نداشت، مورینیو این کار را انجام داد. هیچ کسی حتی تصور نمی‌کرد اینتر از مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. در رئال‌‌مادرید و در رقابت با بهترین تیم دنیا (بارسلونای گواردیولا) مورینیو باز هم توانست قهرمان لالیگا شود. او واقعاً خاص است.

مدیر برنامه‌های آقای خاص تأکید کرد: واکنش هواداران و حمایت آنها از مورینیو همه چیز را می‌گوید. آنها مورینیو را دوست دارند. همه، از مربیان گرفته تا بازیکنان روزهای خوب و بد دارند. پیدا کردن سرمربی مانند مورینیو برای حل مشکلات چلسی غیرممکن است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان