arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

آمریکا به3بازیکن شاغل ایران در روسیه ویزا نداد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هنوز موفق به دریافت روادید گوام (کشوری که مستعمره آمریکا محسوب می شود) نشده‌اند اما نکته مهم این است که این سه لژیونر در لیگ فوتبال روسیه بازی می کنند. عده ای احتمال می دهند که اختلافات سیاسی چندسال اخیر ایالات متحده به روسیه دلیل این مشکل تراشی باشد.

 فدراسیون فوتبال ایران از همتای گوامی خود برای همکاری نکردن در صدور به موقع روادید برای همه بازیکنان تیم ملی شکایت کرده است. تا این لحظه روادید سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون صادر نشده و به احتمال زیاد این دو نمی‌توانند تیم ملی را در سفر به گوام همراهی کنند مگر اینکه روادید این دو بازیکن در آخرین لحظه صادر شود.

آمریکا به3بازیکن شاغل ایران در روسیه ویزا نداد!

از سویی دیگر ظاهرا روادید علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی نیز هنوز به دست تیم ملی نرسیده اما مسئولان تیم ملی پیگیر این مساله هستند تا ویزای این دو بازیکن را هرچه سریع‌تر دریافت کنند.

مشکل آزمون و عزت اللهی به این خاطر است که آنها از سفارت گوام در روسیه اقدام به گرفتن روادید این کشور کرده‌اند  و سایر بازیکنان تیم ملی از سفارت گوام درامارات درخواست روادید کرده بودند. آزمون و عزت‌اللهی امیدوارند تا دوشنبه آینده بتوانند مشکل خود را برای دریافت روادید حل کنند البته مشکل آنها  تعطیلی اداری در روزهای شنبه و یکشنبه است.
منبع: تابناک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
1
6
مگر بازیکنان تیم ملی باید خودشان شخصا اقدام به در خواست روادید کنند ؟ پس فدراسیون چه کاره است ؟
نظرات بینندگان