arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

خاکپور: بهترین‌ها در لیست نهایی قرار می‌گیرند/ هدف اصلی ما تکامل تاکتیکی است

سرمربی تیم امید درباره حضور حشمت مهاجرانی در اردوی این تیم و اظهار امیدواری سرمربی سابق تیم ملی نسبت به المپیکی شدن تیم امید گفت: حضور مهاجرانی در تیم امید و صحبت‌های امیدوار کننده وی به همه ما دلگرمی داد و به نمایندگی از تیم امید از وی تشکر می‌کنم که در اردوی تیم حضور پیدا کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال امید درخصوص شرایط اردوی این تیم در امارات و برنامه آماده‌سازی این تیم به نکاتی اشاره کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در امارات گفت: این اردو بر اساس آسیب‌شناسی صورت گرفته از مسابقات غرب آسیا بر پا شده است و به دنبال این هستیم تا ایراد و اشکالاتی که در بازی‌های قطر داشتیم را برطرف کنیم. ضمن این که در طول این اردو باید به اهداف تاکتیکی که مدنظر داریم نزدیک‌تر شویم و به تکامل تاکتیکی بهتری برسیم.

او در خصوص اضافه شدن برخی نفرات جدید به تیم امید گفت: کادر فنی تیم امید بازی‌های لیگ را با دقت دنبال می‌کند و با مربیانی که بازیکنان رده سنی امید دارند، مدام در ارتباط هستیم تا هیچ بازیکنی از دید ما پنهان نماند. بازیکنان جدیدی مثل مهدی‌پور، حق‌وردی و عبدی در بازی‌های اخیر تیم‌های باشگاهی‌شان عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و ما هم این شانس را به آنها دادیم تا در اردوی تیم امید حضور پیدا کنند.

خاکپور افزود: روز گذشته و قبل از اولین تمرین تیم به بازیکنان حاضر در اردو تاکید کردم که هنوز تیمی را به صورت قطعی انتخاب نکرده و هیچ بازیکنی را هم خط نزده‌ایم. ما ۵۰ بازیکن را می‌توانیم برای مسابقات ثبت‌نام کنیم که از بین آنها ۲۳ نفر نهایی انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم امید ادامه داد: خوشبختانه تفاوت و فاصله بازیکنان به قدری کم است که هر بازیکنی جایگزین می‌شود و در اردوها شرکت می‌کند عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و این مسئله کار ما را برای انتخاب نفرات نهایی واقعا سخت و دشوار کرده است. اما قطعا بازیکنانی در لیست نهایی ما قرار می‌گیرند که شرح وظایف خودشان را بهتر انجام دهند و به اهداف کاری ما نزدیک‌تر باشند.

سرمربی تیم امید در خصوص غیبت مطهری و نوراللهی در اردوی امارات و شرایطی که برای میلاد محمدی به وجود آمد، گفت: مطهری و نوراللهی به دلیل مشکلات خروجی که داشتند با تاخیر به اردوی ما اضافه خواهند شد. در خصوص شرایط به وجود آمده برای میلاد محمدی باید یک بار دیگر به استراتژی خودمان اشاره کنم که اولویت بازیکنان مشترک با سایر تیم‌های ملی از جمله جوانان و بزرگسالان را بر اساس بازی‌های رسمی قرار داده‌ایم. با توجه به این که تیم ملی بازی‌های رسمی پیش رو دارد و میلاد محمدی در لیست کی‌روش قرار داشت، این بازیکن را به امارات نیاوردیم. در صورتی که میلاد محمدی، محمدرضا اخباری و علی کریمی در لیست اردوی امارات تیم امید حضور داشتند اما حالا با توجه به این که میلاد محمدی از همراهی تیم ملی باز ماند، قرار شد که بعد از دریافت پاسپورت به اردوی ما اضافه شود.

خاکپور در ادامه به برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم امید در اردوی امارات اشاره کرد و اظهار داشت: بازی ۲۵ آبان مقابل استرالیا قطعی است. استرالیا با تیم اصلی و با تمام قوا بعد از بازی تدارکاتی مقابل قطر به دوبی خواهد آمد و مقابل تیم ما بازی می‌کند. ضمن این که قرار بود یک بازی تدارکاتی را نیز مقابل عراق برگزار کنیم که بنا به دلایل عدیده‌ای از سوی عراقی‌ها لغو شد.

سرمربی تیم امید درباره حضور حشمت مهاجرانی در اردوی این تیم و اظهار امیدواری سرمربی سابق تیم ملی نسبت به المپیکی شدن تیم امید گفت: حضور مهاجرانی در تیم امید و صحبت‌های امیدوار کننده وی به همه ما دلگرمی داد و به نمایندگی از تیم امید از وی تشکر می‌کنم که در اردوی تیم حضور پیدا کرد. مهاجرانی با توجه به سابقه ورزشی و شخصیتی که دارد، اهل تعریف و تمجید بدون منطق نیست و به نظر من با توجه به صحبتی که وی در خصوص نفرات کادر فنی تیم امید انجام داد، باید ممنون حبیب کاشانی باشیم و از ایشان تشکر کنیم که شاکله اصلی این کادر فنی را پایه‌گذاری کرد و هماهنگی این که چنین نفراتی در کنار هم باشند را انجام داد. امیدوارم که همه این تلاش‌ها و زحماتی که کشیده شده و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند، در نهایت منجر به برآورده شدن آرزوی دیرینه مردم و فوتبال ایران شود و بتوانیم جواز صعود به المپیک را کسب کنیم.


منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان