arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
مناف هاشمی خبر داد؛

کی روش طبق قراردادش حقوق می گیرد/ پاداش ویژه دولت برای مدال آوران المپیک 2016

معاون وزیر ورزش در عین حال متذکر شد: تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای مهمی پیش روی دارد و نباید اکنون به مسائل حاشیه ای پرداخته شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، اعلام کرد: به مدال آوران المپیک 2016 خارج از پاداشی که وزارت ورزش به آنان پرداخت می کند، با مساعدت دولت پاداش دیگری نیز اهدا می شود.

کی روش طبق قراردادش حقوق می گیرد/ پاداش ویژه دولت برای مدال آوران المپیک 2016سیدمناف هاشمی عصر امروز (یکشنبه)  اظهار داشت: مدال آوران المپیک ریودوژانیرو براساس آیین نامه قهرمانان پاداش دریافت می کنند که البته قرار است در آن اصلاحاتی صورت گیرد.

وی گفت: قرار بود کارگروهی به همین منظور تشکیل شود اما مسیر اصلاحات در آیین نامه تغییر کرد. در تلاش هستیم قبل از المپیک 2016 آیین نامه نهایی شود و با تصویب دولت، مدال آوران طبق روش جدید پاداش خود را دریافت کنند.

معاون وزیر ورزش درباره ابلاغ برخی آیین نامه ها در وزارت ورزش و جوانان، گفت: در آیین نامه واگذاری طرح های نیمه کاره به خیرین که در تاریخ 5 مهرماه امسال نهایی و ابلاغ شد، توانستیم تاکنون 104 طرح نیمه تمام را به خیرین ورزش یار واگذار کنیم.

وی در باره آخرین پرداختی های وزارت ورزش از محل بودجه سال 93 به فدراسیون های المپیکی، گفت: فدراسیون های المپیکی بیش از هفتاد درصد اعتبارات خود را دریافت کرده اند و سایر فدراسیون ها نیز تاسقف 50 تا 60 درصد از بودجه سال 93 به آنان تخصیص داده شد.

هاشمی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور توانستیم به اندازه کل اعتبارات سال 92 در این هفت ماه به فدراسیون ها پرداختی داشته باشیم. در واقع رقم پرداختی اعتبارات فدراسیون ها که در سال 92، مبلغ 60 میلیارد تومان بوده است را به طور کامل در سال 93 به آنان داده شد و 35 میلیارد تومان هم به هیات های ورزشی استان ها ارائه گردید.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی در 2 سال اخیر، بازهم شاهد افزایش تعداد طرح های نیمه تمام هستیم، چرا؟ توضیح داد: طی این دو سال وزارت ورزش 600 طرح نیمه تمام ورزشی را در استان های مختلف کشور مورد بهره برداری قرار داد، اما با توجه به اعتبارات ماده 180، برخی نمایندگان طرح های زیر یک میلیارد تومانی را کلنگ زدند که به همین دلیل شاهد افزایش این طرح ها هستیم.

وی در خصوص مبالغ پرداختی به کارلوس کی روش، عنوان کرد: وی طبق قراردادی که با فدراسیون فوتبال دارد، حقوق خود را دریافت می کند و اگر غیر از این بود خودش آنرا رسانه ای می کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: البته در بخش مالیات مربوط به کی روش ما در دو مقطع ورود کردیم و توانستیم با کمک سازمان امور مالیاتی مساله مالیات این مربی را بطرف سازیم.

معاون وزیر ورزش در عین حال متذکر شد: تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای مهمی پیش روی دارد و نباید اکنون به مسائل حاشیه ای پرداخته شود.

بیست و یکمین نماشگاه مطبوعات روز گذشته با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» و با حضور بیش از 700 رسانه در 567 غرفه در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد بزرگ رسانه ای کشور همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان و مسوولان خواهد بود و 22 آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان