arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

وقتی رئیس فدراسیون راحت از المپیکی نشدن امیدها حرف می زند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کفاشیان امروز مصاحبه کرده و به راحتی از این حرف زده که فدراسیون در صورت عدم صعود تیم امید به المپیک، چه برنامه ای دارد.

تیم ملی امید این بار نسبت به سال های گذشته وضعیت بهتری دارد. حبیب کاشانی تمام انرژی اش را گذاشته تا در حد امکان، شرایط را برای امیدها فراهم کند و در این راه هم حداقل از تیم ملی بزرگسالان موفق تر بوده. او توانسته امیدها را بیشتر از تیم ملی بزرگسالان به اردوی خارج از کشور ببرد و اکثر مشکلات را از پیش پای محمد خاکپور بردارد.

همه این ها به این دلیل است که تیم امید فوتبال ایران بتواند طلسم 4 دهه غیبت در المپیک را بشکند و در سال 2016 پس از 40 سال دوباره حضور در المپیک را تجربه کند. اما حالا علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به راحتی از این حرف می زند که اگر امیدها به المپیک صعود نکنند برنامه فدراسیون چیست. او امروز به تمرین تیم امید رفته بود و پس از آن با سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه کرد و گفت: «نگاه ما به تیم امید فراتر از بازی‌های المپیک است و به عنوان تیمی که آینده‌ساز تیم ملی بزرگسالان است به این تیم نگاه می‌کنیم؛ چرا که بیشتر این بازیکان در سال‌های آینده، تیم ملی بزرگسالان ما را تشکیل خواهند داد و باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آنها داشته باشیم. قطعا حمایت همه جانبه‌ای از تیم امید خواهیم داشت و حتی اگر المپیکی هم نشویم باز هم این تیم را حفظ و از آن حمایت خواهیم کرد.»

صد البته که حمایت از تیم امید و کادر فنی آن اتفاق خوبی است اما وقتی علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به راحتی حرف از این می زند که اولویت تیم امید المپیک نیست، نباید از بازیکنان و کادر فنی تیم هم انتظار داشت که همه فکرشان صعود به المپیک باشد. طلسم غیبت 36 ساله فوتبال ایران در المپیک نباید به 40 سال برسد و البته به همین دلیل هم هست که تمام امور تیم را به حبیب کاشانی سپرده اند تا هر طور شده تیم ایران را به المپیک برساند. شاید به همین دلیل هم نیاز باشد که کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، جدی تر به این ماجرا نگاه کند و مطالبه جدی او از امیدها این باشد که حتما به المپیک صعود کنند.

نظرات بینندگان