arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

زمان تعیین وضعیت اعزام تیم فوتسال زنان به گواتمالا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با همکاری وزارت امور خارجه به دنبال برطرف ساختن موانع اعزام تیم فوتسال بانوان ایران به گواتمالا هستیم، گفت: تا 3 روز آینده وضعیت این تیم مشخص خواهد شد.

رباب شهریان عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در دومین روز از بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، درباره آخرین پیگیری های وزارت ورزش و جوانان برای فراهم کردن مقدمات اعزام تیم فوتسال بانوان به گواتمالا، اظهار داشت: روز گذشته در این باره نشستی را با دبیرکل و همچنین نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال داشتیم.

وی افزود: در این نشست مسوولان فدراسیون اعلام کردند که از 16 مهرماه برای اخذ ویزا اقدام کرده اند که متاسفانه شرایط برای دریافت آن فراهم نشد.

شهریان تصریح کرد: با توجه به اینکه اخذ ویزا سخت بود با پیگیری های وزیر ورزش و طی مکاتباتی که با دفتر ریاست جمهوری شد، شخص رییس جمهوری نیز دستور پیگیری برای فراهم کردن شرایط اعزام تیم فوتسال بانوان به گواتمالا را به وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه صادر کردند.

معاون ورزش امور بانوان وزارت ورزش، گفت: قرار شد این مشکل با دریافت ویزا از طریق کشور ثالث حل شود. درحال حاضر این پیگیری ها از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت امور خارجه ادامه دارد و درعین حال وزارت ورزش برای حل مشکلات مالی اعزام نیز آمادگی خود را اعلام کرده است.

وی افزود: به امید خدا طی 2 تا 3 روز آینده با توجه به پیگیری های وزارت امور خارجه برای اخذ ویزا، به نتایج خوبی می رسیم.

شهریان در پاسخ به این سئوال که آیا امیدی به اعزام تیم ایران به رقابت های جام جهانی وجود دارد یا خیر؟ گفت: تلاش داریم تا مقدمات این اعزام را فراهم سازیم. زیرا در حال حاضر شاهد رشد بالندگی ورزش بانوان هستیم و باید از این شرایط بهره ببریم.

شهریان درباره کسب سهمیه المپیک از سوی زهرا نعمتی، گفت: این کار بسیار سختی بود که از سوی قهرمان ایرانی صورت گرفت و موفقیت او در تاریخ ورزش ایران بی سابقه بوده است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در عین حال خاطر نشان کرد: خوشبختانه بانوان نشان دادند که برای تصاحب مدال های خوشرنگ بین المللی شایستگی زیادی دارند و وزارت ورزش و جوانان نیز برای موفقیت پررنگ زنان ورزشکار ایران در عرصه های رسمی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

شهریان اضافه کرد: بانوان ورزشکار ایران می توانند مدعی کسب مدال در المپیک برزیل نیز باشند.
بیست و یکمین نماشگاه مطبوعات روز گذشته با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» و با حضور بیش از 700 رسانه در 567 غرفه در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد بزرگ رسانه ای کشور همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان و مسوولان خواهد بود و 22 آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان