arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

توضیحاتی دربارۀ نامه وزارت ورزش به شورای المپیک آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر حیدر صادقی با بیان اینکه ناهماهنگی صورت گرفته از طرف من بوده گفت: نامه ما به شورای المپیک آسیا صرفا برای گرفتن برنامه مجمع عمومی جهت هماهنگی حضور وزیر بوده است.

مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به بیان جزییات نامه خود به شورای المپیک آسیا پرداخت.

حیدر صادقی درباره دلیل نوشتن این نامه گفت: بعد از حضور رئیس شورای المپیک آسیا در تهران به دعوت کمیته ملی المپیک، دیداری هم در وزارت ورزش و جوانان با شیخ احمد داشتیم و در آنجا او از دکتر گودرزی برای حضور در مجمع عمومی درترکمنستان دعوت کرد.

صادقی هدف شیخ احمد از این دعوت را هماهنگی برای ارتباط موثرتر، تعامل و نزدیکی روسای کمیته های المپیک و کشورهایی که وزرای ورزش دارند اعلام کرد.

مدیر کل بین الملل وزارت ورزش و جوانان افزود: بنا بر یک وظیفه معمول سازمانی ما برای حضور دکتر گودرزی به عنوان مقام عالی ورزش ایران اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در نامه‌ای درخواست برنامه برگزاری مجمع را دادیم و دلیل آنهم پیش‌بینی و هماهنگی با وزارت خارجه و سایر مواردی بود که نیاز به اطلاعات داشتیم و از آنطرف جواب آمد که این موارد را از کمیته ملی المپیک ایران دریافت کنید.

دکتر حیدر صادقی با بیان اینکه ناهماهنگی صورت گرفته از طرف من بوده گفت: نامه ما به شورای المپیک آسیا صرفا برای گرفتن برنامه مجمع عمومی جهت هماهنگی حضور وزیر بوده است.

مدیرکل اموربین الملل وزارت ورزش و جوانان افزود : بعد از چندی دعوتنامه رسمی شیخ احمد برای دکتر گودرزی به وزارت ورزش و جوانان آمد که در تاریخ چهارم شهریور در نامه ای به وزیر موضوع را اعلام کردیم و دکتر گودرزی پی نوشت کردند " نظر به شرکت نفراتی از کمیته ملی المپیک و دکتر سجادی از وزارت ورزش ضرورتی به حضور اینجانب نیست "

صادقی ادامه داد: کل ماجرا به این شکل بوده و اخباری که در برخی رسانه ها مبنی بر دور زدن کمیته ملی المپیک، تعلیق و سایر قضایا مطرح می‌شود صحت ندارد و امیدوارم در سال کسب سهمیه المپیک با کمک به آرامش ورزش، موجبات موفقیت کاروان ایران را در ریو فراهم کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان