arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

چراغ سبز آناستازی به نیمکت والیبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از روز گذشته نمایندگان فدراسیون والیبال ایران برای مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی راهی لهستان شدند. گفته می‌شد با توجه به شرایط زمانی و اوضاع کلی لوزانوی آرژانتینی او به نیمکت تیم‌ملی والیبال ایران نزدیکتر شده است. اما دیگر گزینه سرمربیگری ایران، آناستازی هم چراغ سبزهایی برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی را نشان داده است.

چراغ سبز آناستازی به نیمکت والیبالدر روز اول مذاکرات نماینده‌های والیبال ایران با گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی شرایط کلی لوزانو مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این مرد آرژانتینی موافقت خود را با حضور روی نیمکت تیم‌ملی ایران اعلام کرد. اما مساله‌ای که قطعی شده است، نشستن خوآن سیچلو روی نیمکت تیم‌ملی به عنوان مربی است. سیچلو که در دوره مربیگری ولاسکو در تیم‌ملی ایران وظیفه کمک او را به عهده داشت، حالا یک بار دیگر هم در این پست فعالیت خود را ادامه خواهد داد. ویژگی حضور سیچلو در کادرفنی تیم‌ملی والیبال ایران وقت آزاد او و حضور به موقعش در تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان خواهد بود.

لوزانو در مذاکرات روز گذشته موافقت خود را با نشستن روی نیمکت والیبال ایران و همکاری با سیچلو را اعلام کرده است و امروز افشاردوست به همراه خوش خبر به ملاقات آناستازی می‌روند تا تمام این شرایط را با او هم در میان بگذارند.  3 مشکل اساسی بین نیمکت والیبال ایران و آناستازی قرار دارد که آن 3 مشکل وقت لازم، مسائل مالی و همکاران آناستازی هستند که در جلسه امروز این مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد. لوزانو هیچ یک از این سه مشکل را به خود نمی‌دید  و آمادگی خود را اعلام کرده است اما آناستازی هم برای حضور در نیمکت تیم‌ملی والیبال ایران چراغ سبز نشان داده است و نمایندگان والیبال ایران را دعوت به ملاقات کرد.

اگر بر سر مسائل زمانبندی آناستازی بتواند در جلسه امروز مشکلات خود را کمتر کند، شاید شانس او هم به اندازه مرد آرژانتینی بالا برود. اما رئیس فدراسیون والیبال ایران در آخرین اظهارنظر خود شانس لوزانو را بیشتر دانسته و معتقد است تمام شرایط او با والیبال ملی ایران مطابق است.

با این حال آناستازی در جلسه هماهنگی با مذاکره‌کنندگان فدراسیون والیبال ایران حاضر شده است و به نظر می‌رسد مایل به همکاری با والیبال ایران برای رسیدن به المپیک است.


منبع: ورزش3
نظرات بینندگان